“Een voorbeeld waarbij onze 4 ‘Goed Genieten’ pijlers in de praktijk samen komen” Met de Lunchspecials zet Van Dobben het broodje croquet opnieuw op de kaart. De vier verrassende broodjes zijn eenvoudig en snel samen te stellen, brengen meer variatie in je foodaanbod en helpen bij het verhogen van je omzet en marge. Royaan: ”Met locatie specifieke menukaarten, een speciaal stoepbord die de klanten al van veraf verleidt, helpen we ondernemers bij de verkoop van de Van Dobben Lunchspecials. We merken dat onze klanten geïnspireerd worden door dit soort concepten en vaak terugspelen dat hun gasten het waarderen en de meerprijs er voor over hebben.” Goed genieten in de praktijk BrasseRia Dronten heeft veel succes met de Lunchspecials van Van Dobben. Niet alleen verkoopt BrasseRia er gemiddeld zo’n 40 per week, ook is de omzet vergeleken met dezelfde periode vorig jaar ongeveer met 30% gestegen. Makkelijker BrasseRia maakt gebruik van de fotografie van de Lunchspecials en heeft deze geïntegreerd in de eigen menukaart. Ook staat bij de ingang van de lunchroom een stoepbord van de Lunchspecials om de verkoop te bevorderen. Lekkerder In samenwerking met SHV meesterkok Jeroen Robberegt zijn de recepturen voor de Lunchspecials samengesteld die perfect aansluiten op de verschillende croquetten van Van Dobben. BrasseRia heeft zich laten inspireren en de recepturen eigen gemaakt. Leuker De Lunchspecials zijn vernieuwend en passen goed bij de uitstraling van BrasseRia. Dit is ook terug te zien in de cijfers. In de maanden juni en juli is de croquetten omzet met 30% gestegen en zijn de reacties van de gast lovend! Beter De Lunchspecials van Van Dobben zijn pure en eerlijke producten. De Lunchspecials hebben het succes deels te danken aan het vertrouwen dat de ondernemer en consument in het merk Van Dobben heeft. Kortom, aan de hand van deze pijlers zijn de Lunchspecials bij BrasseRia een groot succes geworden!
36 Online Touch Home