38

Eigen sterke merken Noorlander vertelt tevens dat de cafetaria de afgelopen jaren sterk veranderd is. De concurrentie op het gebied van voeding wordt steeds groter en de behoefte van de consument verandert. Hier moeten we op inspelen. “Doordat wij ook in andere branches leveren, zoals de kinderopvang, pretparken en speelparadijzen hebben wij een grote kennis van wat consumenten willen. Dit kunnen wij toepassen in ons assortiment.” Daarbij heeft VHC een paar eigen sterke merken ontwikkeld om zich te onderscheiden van de concurrenten. “Dit zal in de toekomst alleen maar meer worden. Onderscheidende producten vinden wij belangrijk. Iets hebben wat iemand anders niet heeft.” Deze drie merken zijn: of romige cafe au lait, met Calice presenteert u uw klanten altijd heerlijk geurige, verse koffie. Meer weten? Kijk op www.calice.nl Coolbreak: That’s (n)ice! Al ruim 25 jaar is Coolbreak actief in het ontwikkelen van ijs­ en softijs concepten van hoge kwaliteit. Van milkshakes tot garnering en van wafels tot ijscocktails. Met uitgebreide promotiematerialen en professionele verkoopondersteuning biedt Coolbreak ondernemers een totaalpakket om uw ijsomzet te verhogen. Meer weten? Kijk op www.coolbreak.nl Trend: lokale producten Tegenwoordig is het een trend om lokale producten in het assortiment te hebben, denk aan producten van de lokale boer of streekgebonden producten. Noorlander: “Wij kijken daarom als groothandel naar mogelijke samenwerkingen met lokale partners als boeren, slagers etc. Binnen de diverse vestigingen worden nieuwe samenwerkingen opgestart om zo de lokale partner te koppelen aan de wensen van onze klant.” Chaupain: een krachtig merk met liefde voor brood De heerlijke verse geur die je neus bereikt en de krokante korst die tussen je tanden kraakt. Chaupain heeft al ruim 15 jaar als missie de allerbeste brood­ en patisserie producten uit alle windstreken samen te brengen onder een dak. Hierdoor is het assortiment jaarlijks toe aan uitbreiding en vernieuwing om aan de wensen van uw gasten te voldoen. Meer weten? Kijk op www.chaupain.nl Calice: een eigentijds en modern vormgegeven koffieconcept, speciaal ontwikkeld voor de horeca. Naast kwalitatief hoogwaardige koffie biedt Calice ook een professionele uitstraling. Of het nu gaat om een mooie cappuccino, krachtige espresso VHC is dus een landelijke partner die graag meedenkt. Noorlander: Onze vertegenwoordigers die bij de ondernemers komen spreken ook de taal van de ondernemers. Dat vinden wij erg belangrijk en ook in de toekomst blijven we hierop inspelen want we willen graag een goede band met de ondernemers en hen tegelijkertijd voordelen bieden van een landelijke organisatie. Wilt u meer weten over VHC of wat zij voor u kunnen betekenen? Kijk op www.vhc.nl.

39 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication