41

Brainstorm FHC Brainstorm ondernemers en partners FHC FORMULEBEHEER HOUDT ZICH CONSTANT BEZIG MET DE ONTWIKKELING VAN HAAR FRANCHISEFORMULES. FAMILY PAST ZICH CONTINUE AAN DE TRENDS EN ONTWIKKELINGEN AAN. OOK NU STAAT ER BIJ FAMILY WAT TE VERANDEREN, EN DAT DOEN WE SAMEN MET DE FRANCHISEONDERNEMERS. DAARBIJ WORDT ER NIET ALLEEN NAAR DE HUISSTIJL, MAAR OOK NAAR HET ASSORTIMENT, BEDRIJFSKLEDING EN WINKELINRICHTING GEKEKEN. Uiteraard gaan we daarbij niet over één nacht ijs. Het afgelopen jaar is er veel tijd gestoken in onderzoek. Zo is er onderzoek gedaan naar de consumentenbehoefte als het gaat om uit eten gaan. Dit onderzoek, uitgevoerd door Marketing4Results, heeft bijgedragen aan de inzichten rondom het eethuis van Family. Want daar liggen de kansen voor de formule. Wij zien namelijk erg veel potentie in dit eethuis. Waar anders kun je in een ongedwongen sfeer genieten van een lekkere maaltijd, zonder dat je lang hoeft te wachten? Juist de snelheid en het gemak dat een cafetaria biedt moet het onderscheidend vermogen zijn. Naast het onderzoek is er ook veel tijd gestoken in verschillende trendtours door Berlijn, Londen, Amsterdam en Rotterdam. Steden die bekend staan om hippe en goedlopende concepten. Deze steden zijn bezocht met ondernemers, fabrikanten en partners van de organisatie. Door het vergelijken van alle verschillende inzichten hebben we een helder beeld gekregen van waar Family nog beter kan worden. Ook de franchiseraad van Family is nauw betrokken geweest bij de doorontwikkeling van de formule. Tijdens diverse overleggen sparren we met elkaar over de haalbaarheid van plannen. De ondernemers die lid zijn van de franchiseraad kunnen als geen ander inschatten hoe iets in de praktijk werkt. Door goed naar elkaar te luisteren worden er succesvolle concepten gelanceerd. Met een heldere visie werken we momenteel hard aan de uitwerking van de menukaart, huisstijl, kleding en uitstraling van de winkels. Benieuwd naar het resultaat? Bezoek dan onze stand op de Horecava in hal 10. Hier presenteren wij de vernieuwde Family formule. Onze nieuwste Family vestiging te Honselersdijk. Lees hier meer over op pagina 46 en 47. 41 Trendtour Londen

42 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication