50

Succesvol dankzij lokale kennis en persoonlijke service Net als dit jaar wordt ook 2023 een jaar vol ongekende uitdagingen voor de horecaondernemer. Toch ziet groothandel VHC Groep volop kansen. “Denk niet in termen van overleven, maar ga voor fl oreren. Wij hebben de lokale kennis en contacten om horecaondernemers daarbij op alle fronten te steunen,” aldus marketing strateeg Jonathan Morris. Kennisleverancier Jonathan: “Natuurlijk, VHC Groep is goed in het leveren van verse, kwalitatieve producten voor eerlijke prijzen. Maar net zo belangrijk is de kennis die we bieden. Kennis van de lokale markt, de nieuwste foodtrends, kansrijke horecaformules, assortimentskeuzes, slim prijsbeleid en van alle processen die komen kijken om als horecazaak succesvol te blijven.” Lokale slagkracht We vragen Jonathan wat de toegevoegde waarde is van VHC Groep vergeleken met collega groothandels. “VHC Groep combineert een landelijke dekking met de lokale kennis en slagkracht van alle partners binnen de VHC Groep. Service staat bij elke ʻVHC Groepʼ- partner op één. Daarom leveren we zelfs op de Waddeneilanden! We staan dichtbij de ondernemer. Leven én denken mee. Reiken antwoorden aan op vragen als: met welk assortiment speel ik slim in op foodtrends en seizoenen, hoe vergroot ik mijn marge en blijf ik voor mijn gasten betaalbaar? VHC Groep kan de ondernemer bijstaan in het hele bedrijfsproces.” Persoonlijke band All business is personal. Onze lokale accountmanagers koesteren hun hechte en persoonlijke relatie met regionale telers, distributeurs en horecaondernemers. Juist dat maakt VHC Groep een loyale en gewaarde businesspartner. Jonathan: “In deze hele keten zijn we een inspirerende en verbindende kracht. Ondernemers kunnen bij ons terecht voor verkoopondersteuning, workshops, trainingen en proeverijen. Of voor advies bij het ontwikkelen van innoverende concepten en succesvolle franchiseformules.” Duurzame winst Duurzaam ondernemen. VHC Groep heeft daar al meer dan 15 jaar geleden vol op ingezet. “LED-lampen in alle bedrijfsgebouwen, ruim 5000 zonnepanelen, klimaatneutrale koelinstallaties voor vriezers en koeltstations, minimaal papierverbruik dankzij een volledig geautomatiseerd voicepick-systeem en natuurlijk de elektrifi catie van het wagenpark. Het is er allemaal al. VHC Groep is nu bezig met het verder optimaliseren van de verduurzaming. De ambitie is om eind 2024 binnen de ring van Amsterdam alles elektrisch te beleveren.” Horecava onthulling Wie de 100% elektrische vrachtwagens van VHC Groep op de weg tegenkomt, ziet het meteen: ze zijn in een nieuw jasje gehuld. Het is één van de eerste zichtbare uitingen van de nieuwe merkidentiteit die op de Horecava worden gepresenteerd en in de loop van het jaar verder wordt uitgerold, inclusief een nieuwe website. De nieuwe huisstijl heeft een strak logo, frisse kleuren en een nieuwe slogan: Alles voor een slimme zaak. “Deze uitstraling en positionering past beter bij de huidige omvang en brede dienstverlening van VHC Groep, die met regionaal sterke partners als VHC Jongens, VHC Actifood, VHC Kreko en VHC Hocras veel meer is dan de som der delen,” aldus Jonathan. VHC B.V. Noordeinde 99 3341 LW Hendrik Ido Ambacht 078 68 33 400 vhc.nl

51 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication