65

Rijssen-Holten zien. In goede en slechte tijden. Dat geldt overigens ook voor de factor kwaliteit. Door resultaatgericht samen te werken met alle stakeholders zijn wij in staat om een vooraf overeengekomen kwaliteitsniveau te leveren, doorlooptijden en kosten te minimaliseren en, bijvoorbeeld in de grotere renovatie en onderhoudswerken voor woningcorporaties, bewonersoverlast te beperken. Met onze vakkennis, Twentse nuchterheid en pragmatische aanpak bouwen wij aan de relatie met onze klanten. Hun wensen en budget staan hierbij altijd centraal, zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Bij veel van onze opdrachtgevers staat verduurzaming hoog op de agenda en het is dan ook niet voor niets dat we ons daar voor een belangrijk deel op focussen. Dat geldt bijvoorbeeld voor de nul-op-demeter woningen en het in overleg maken van een langdurige onderhoudsvisie. Wat wil een klant en hoe kunnen we de wensen in kaart brengen en uitvoeren? Dergelijke vragen staan daarin centraal. We hebben een sterke drang om innovatief en vooruitstrevend te ondernemen. Hiervoor zijn wij relevante samenwerkingsverbanden aangegaan met Het Energieteam, Brandex, Consolidated Nederland en de Van Dam Groep. Alleen het beste resultaat is goed genoeg. Als co-partner van onze klanten willen wij hen ondersteunen en helpen om hun ambities te realiseren. We zijn dan ook heel trots dat we hoog (gemiddeld een 8,4) scoren in klant- en bewonerstevredenheid!” Supply chain traject Het verbeteren van onze interne organisatie en werkprocessen houdt ons continu bezig. Wij willen samen met onze partners de klantwaarde verhogen en verspillingen uit het proces halen. Het supply chain traject zorgt ervoor dat we al tijdens het voortraject inventariseren welke activiteiten er in onze waardestroom zitten, door welke disciplines deze uitgevoerd kunnen worden, of er zogenaamde ‘werkpakketten’ gemaakt kunnen worden en welke activiteiten/ disciplines voor problemen kunnen zorgen. Op basis hiervan selecteren we onze partners waarmee we gedurende twee tot drie jaar heel gericht werken aan onze waardestroom in een gemeenschappelijk traject. En dit alles met slechts één doel: het optimaal ontzorgen van de opdrachtgever”, besluit van den Berg. “Het verbeteren van onze interne organisatie en werkprocessen houdt ons continu bezig” BOUWEN IN HET OOSTEN 63

66 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication