36

NIEUWBOUW PAN OSTON Ralf Hovenga aan het woord • Kunt u samenvattend de bedrijfsformule van Pan Oston omschrijven? Pan Oston wil als specialist op de gebieden Afrekenen, Transacties, Informatie en Ontvangst als echte co-creator maximaal bijdragen aan het succes van haar klanten. Door goed te luisteren naar het vraagstuk waar onze klanten een oplossing voor zoeken, door innovatief Design en uitgekiende Engineering wordt maximale functionaliteit geleverd voor een goede prijs. • Wie zijn uw belangrijkste afnemers? Nationale en internationale retailketens zoals Albert Heijn, Action, PLUS, HEMA, Kruidvat, Marks & Spencer, Delhaize, Tipico, etc. • De onderneming is alleen maar groeiende, waar wijdt u deze constante ontwikkeling aan? Voortdurend alert zijn op wat er in de wereld om ons heen gebeurd. Door goed te luisteren naar onze (internationale) klanten, door nieuwe ontwikkelingen en trends goed te beoordelen is het team van Pan Oston voortdurend in staat om in een korte tijdspanne snel en flexibel tot pragmatische voorstellen te komen. Proactief meedenken, snel schakelen, steeds 10 stappen vooruitdenken in plaats van reactief reageren. • 145 medewerkers, dat is indrukwekkend. Hoe staat u binnen het personeelsbeleid? De collega’s van Pan Oston zijn mensen met passie voor hun vak. Daar zijn we steeds naar op zoek bij de werving van nieuwe collega’s; wat is jouw intrinsieke motivatie? Belangrijk is het om als team echt met elkaar samen te werken. Dat vraagt om proactief denken. “Uw succes is ons succes” is ons drijvende motto naar onze relaties, maar geldt minstens zo sterk in de samenwerking tussen collega’s onderling. • Tot slot: uw blik op de (economische) toekomst. Technologische ontwikkelingen zullen in een steeds sneller tempo op ons afkomen. Dat gaat nog veel sneller dan iedereen denkt en bestaande business modellen zullen sneller veranderen. Dat betekent dat we voortdurend meer dan alert moeten zijn op wat er gaat gebeuren. Het aanpassingsvermogen van ondernemingen wordt steeds meer op de proef gesteld. Ondernemingen zullen wendbaar moeten zijn en snel kunnen reageren op veranderende vraag. 36 DUURZAAM BOUWEN IN HET OOSTEN

37 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication