15

Fases Great Place to Work-traject 1. Voorbereiding • Commitment bij het hoger management • Planning van de onderzoeken • Proces van opvolging vormgeven • Communicatie naar alle lagen in de organisatie 2. Onderzoek • Medewerkersonderzoek (Trust Index) • Evaluatie van het werkgeversbeleid (Culture Audit) 3. Optioneel: erkenning door certificering • Indien de organisatie voldoet aan de criteria wordt er na terugkoppeling van de resultaten direct het label Great Place to Work Certified uitgereikt 4. Opvolging • Resultaten delen: vast onderdeel is een presentatie van Great Place to Work aan het MT • Resultaten interpreteren • Actieplan ontwikkelen & delen • Actieplan implementeren • Voortgang rapporteren 5. Erkenning • Iedere Great Place to Work Certified komt in aanmerking voor een positie in de Top 10 Best Workplaces in hun specifieke categorie. De Best Workplaces worden in maart bekendgemaakt. 6. Evaluatie • Evaluatie van de doelstellingen • Evaluatie van het proces • Doelen bepalen/bijstellen

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication