697

naar de zelfvernietiging. Natuurlijk. Dat wat je een ander aandoet doe je slechts jezelf aan. Het zijn harikiri's, een hoge laag in de bonzai cultus van rigil kent. Ze weten het, diep in zichzelf weten ze het. Ze houden van de drugs van zelfvernietiging en sleuren anderen er in mee. Lekker slapen, lekker vreten, lekker illusies hebben, voor niets verantwoordelijk zijn. Het moment vereeuwigen. Het is allemaal een moment opname voor hen wat ze vereeuwigd hebben, wat ze aanbidden. Ze draaien er omheen. Alles, maar dan ook alles, draait om henzelf, om de bevrediging door zelfmoord. Ze verheerlijken zelfvernietiging. Ze staan ermee te pronken op de bergen : kijk eens naar mijn dikke geldbuidels, kijk eens naar mijn opgeklotte spieren, en het hart is ook een spier, wat op ontploffen staat door al het vet en de steroïden. Niets kan hen stoppen. Ze zijn immers al dood. De harikiri's hebben het tot een kunst gemaakt, een oorlogskunst. En ze doen dit lachend. De eerste oorsprong is filosofie, de tweede oorsprong is de natuur, en pas de derde oorsprong is het muzikale. De stad heeft deze volgorde omgedraaid, en dat heeft toegang gegeven aan verschrikkelijke demonen van Rigil Kent. Het muzikale mag nooit op zichzelf staan, en is dus ook nooit de hoogste kunst, want dat is de filosofische literatuur die zich als eerste uitdrukt in de natuur, de wildernis. De zogeheten 'overmuziek' of 'muzikale suprematie' zorgt ervoor dat er allerlei belangrijke tussenstappen worden weggevreten. Daarom moet Anubis, oftewel jn-peh, de testende honger, de mens terugleiden tot de natuur, waarin de mens verder kan afsterven aan de stad. Dit egyptische mysterie leidt terug tot de orion kern. Dit wordt besproken in ons onderwijsboek 'Rigil Kent ontsluierd – De verloren kern van orion' uit 2019. Het is een siamees mysterie wat in de stad plaatsvindt onder invloed van de rigil kent camera's van de matrix. Die hebben de aarde al lang geleden ingenomen. De stad is dus een siamees verschijnsel. Het egyptische mysterie gaat hier recht tegenin. Er is dus een honger oorlog, en deze oorlog toetst. Er zijn veel valstrikken. Alles is al tot fossiel geworden. We leven dus in een fossilische matrix. De stad loopt machinaal te klotten, kleffen, spekken en siamezen, en ze hebben hiervoor hun eigen messen, hun eigen besnijdenissen. Extreem illegaal. De mens is in de kannibalenklauwen van de camera's van rigil kent. Deze camera's menen het maar zijn zwaar bezopen, zwaar aan de drugs en lijden aan alzheimer, zware verstrooidheid. Het zijn trolse zombie-camera's. Ze moeten terug het ziekenhuis in, en de gevangenissen. Ze hebben zichzelf helemaal volgespekt. Ze verheugen zich in zelfmoord, als zelfmoord clowns. Kannibalen zijn het, deze harikiri's. Ze hebben deze macht omdat ze voortdurend foto's maken, die ze voortdurend mixen en fotoshoppen. Het is een cameradictatuur. Ze verkopen het en chanteren ermee, en zo hijsen ze zich op tot de hoogste posities, tot monitors. En ze zijn zeer trigger-happy. Druk de knopjes maar weer in. Het is een klik-verslaving. Ze kennen geen medelijden, en klikken de hele dag door. Klik, klik, klik. Zwaar dement zijn deze camera's, want klikken is alles waar het bij hen om draait. De harikiri's menen het : alles moet dood. In de dood verheugen ze zich. In hun drugs pretenderen ze dat dat het eeuwige leven is. De harikiri's kennen geen liefde. Het is allemaal haat, en allemaal voor de verkoop. Ze verkopen hun zelfmoord-drugs op alle hoeken van de straat. En maar klikken : Klik, klik. En maar draaien, oh het boze oog is op zoek naar fouten, naar hen die niet helemaal zoals hen denken en doen. En maar patrouilleren, want iemand zou maar eens anders zijn als hen. Iemand zei eens : 'Ze lachen me uit omdat ik anders ben. Ik lach hen uit omdat ze allemaal hetzelfde zijn.' Het boek stelt dat de bonzai cultus een sport is. Ze zien het als kunst. Het gaat dan om de randen van rigil kent, de buitenste lagen, want er is een rode kern in rigil kent waar de mens naartoe moet. We spreken dus over het lagere rigil kent, en de mens moet tot het hogere rigil kent komen, om zo verbinding te maken met de orion kern. De mens zit totaal vast in rigil kent. Hierin ligt een missie voor de mens. De mens moet hiervoor terug naar de dertiger jaren van de honger-depressie. Daarna

698 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication