828

De broodtarwe is al lange tijd door de industrie gemodicifeerd en bewerkt, gemanipuleerd door het kruizen van soorten, allemaal voor winst. Deze technieken nemen ze van elkaar over, als één grote brood machine. Er zijn ook stoffen ingekweekt die de eetlust opwekken, als opiaten, als een soort doping of drugs, wat natuurlijk ook weer gunstig is voor de industrie. De industrie staat onder verkoopdruk. Daarom hebben dit soort stoffen ook een verdichtende en verdikkende werking, en slibben zowel de lichamelijke als de geestelijke vatenstelsels dicht. De moderne broodtarwe is een snelsuiker, oftewel die vanwege het gebrek aan een goede rem te snel in suiker wordt omgezet, waardoor er al gauw een suikeroverdosis komt, wat zich dan in vet gaat omzetten. Suiker brengt overgewicht en is niet goed voor hart en vaten. Er moet dus een eerlijkere industrie komen die gezondheid op de eerste plaats heeft staan, met een rein geweten. Als er teveel suiker in je lichaam is dan krijg je daarvan je energie en verbrandt het lichaam geen vet meer, en de suiker die niet wordt gebruikt als energie wordt omgezet tot vet. Mensen worden zo in een vicieuze cirkel meegetrokken, goed voor de medische markt ook, en natuurlijk voor de voedsel markt zelf, maar niet voor je daadwerkelijke gezondheid en je mentale gezondheid. Als je eerlijk bent zeg je dan tegen jezelf : Wees niet gelijkvormig, maar varieer, oftewel ga naakt leven in het paradijs. Als mensen eenzijdig worden en traditioneel dagelijks hun boterham en vlees eten, en hun overmatige zoetigheid en zoutigheid, dan wordt dit tot hun kleren. Ze proberen zich te bedekken voor God, en ze roepen hiermee : Bergen en heuvelen val op ons, om ons te beschermen tegen de geopenbaarde kennis. In de profetische wereld is er dus het verschijnsel van de tarwemonden. Hedendaagse broodtarwe is zo geklutst op allerlei manieren en zo gemuteerd dat het allerlei andere stoffen heeft opgewekt en het is zo chemisch geworden en hallucinogeen dat het het immuunstelsel van de mens als individu en als collectief tegen zichzelf opzet, als de heilige graal van stad en markt. Het zijn de wuivende, misleidende bomen van het valse stadse paradijs. Een mens aan deze drugs verslaafd geeft dus ook niet snel mee. Brood wordt in dit land aanbeden. Brood geeft macht en kracht, illusie, waan, en ook een grote verwaandheid en betweterigheid. Daarom spreken we van tarwemonden, de grote bekken van de Nederlandse broodkinderen. Het is een gif wat hun monden bestuurt, een verslavend gif. Het zijn contracten met de dood. Maar nogmaals : dat betekent niet dat je helemaal niks meer kunt eten, maar doe het met mate en in grote variatie. Ben je een broodpop, zoals de meesten worden grootgebracht, dan moet je ergens van afkicken. We spreken dus ook van brood-mongolen, en de brood-tarwe, vooral ook de modernere brood-tarwe bewerkt een soort hart-dystrofie. De demonen en buitenaardsen die betrokken zijn bij de brood industrie zijn al dan niet genetische chirurgen. Zo groeit de mens vast en wordt helemaal ingesloten door zijn hart-dystrofie, tot een stijfkoppig, betweterig wezen zich niet van goede kennis bewust, allemaal door brood. Daarom spreken we ook van brood-hoofden. Hart-dystrofie zet mensen tegen elkaar op, en leidt tot hete hoofden en koude harten, allemaal overtuigd van hun gelijk, wat het brood-syndroom is. Zo bouwt de mens zijn valse hemeltje waarin alleen hijzelf is en waarin hij altijd gelijk heeft, als een zere teen. De brood-dystrofie maakt de mens kleinzerig en pietlutterig, laat zichzelf in waarde stijgen, terwijl de ander waardeloos wordt. Mensen worden zo nerveuze zenuwlijders van een heel akelig en naargeestig soort : de brood nachtmerrie. Daarom is de bibelebonse pap ook een belangrijk openingsboek van de tweede bijbel. Wat we moeten begrijpen is : 1. aliens hebben deze werkelijkheid genetisch gemanipuleerd, het terrein buiten het paradijs, dus ook delen van de natuur. niet alles wat in de natuur groeit is zuiver. 2. de landbouw industrie heeft daar bovenop ook nog eens de al door de aliens genetisch

829 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication