877

bouwen, verdiepen. Dat is de kracht van de ijswapens. Het is surreeële kracht. Dan staat er verder : 28. Ik ren, brekende door muren, Want mijn herinneringen zijn naar mij op jacht, Ik ren, en dan val ik, Een herinnering heeft mij geraakt, Een pijl diep in mijn rug 29. En dan kruip ik tot de rode bloemenvelden, Wilde, rode bloemen, als bruggen over woeste rivieren, Zij hangen in mijn haar, als duistere sieraden 30. Ik vond jou in die grot, Jij en je paarden, Schilderijen aan de muren, Dit is een wereld in een schilderij Altijd als we geraakt zijn door een herinnering, een bijtende herinnering, iets wat ons onrechtmatig en onterecht is aangedaan, of iets wat we hebben verloren, dan kunnen we gaan tot de bloemen, de contexten, de grotere kringen, opdat het duidelijk zal worden, opdat we zullen zien wat daadwerkelijk verloren en vergeten is, om dit zo in onze kennis toe te voegen. Vaak zijn we gewoon verdwaald en lopen we achter de verkeerde dingen aan, en hebben we juist de andere wereld nodig om te zien waar het nu echt om draait. Van bijzaken komen tot prioriteiten. Kom tot de bloemenvelden als een bij als iets je achtervolgt, zodat je vele raadgevers hebt, en vele perspectieven. De honing is het surreële. Laat hiervoor alles in de steek, je parasitaire, giftige brein bloemen en hun valse bloemenvelden. De vur spreekt ook over de strijd tussen de bloemen, de strijd tussen de contexten, de cirkels, want je moet altijd tot de hogere contexten komen. Cirkeltjes moeten doorbroken worden om tot de hogere cirkels te komen. Dat is een ontwaking en een wedergeboorte. De vur spreekt over de grote bloemen oorlogen. Daarom moet je als bij ook niet te lang bij een bloem blijven, maar altijd verder trekken. hoofdstuk 48 de spiegel van psyche : het griekse wereldrijk Wat is het ijswapen ? Het is niet zomaar iets wat je kunt grijpen en waarmee je er op los kunt schieten. Het is namelijk onbereikbaar. Het is surreeël en dat is maar goed ook. Het is een ijskruis. Al je roze dromen van 'alles is wel goed' brokkelen er aan af. Men gaapt over het lijden van anderen, van mens en dier, en men gaapt over de verwoesting van de natuur. Wat zijn het ? Het zijn zombie bloemen in de bloemen oorlog en dit zijn geeneens echte bloemen, maar namaak. Ze denken rechttoe rechtaan, zonder innuendo's, want ze kunnen niet met

878 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication