1705

voeren. 32. Het vaststellen van de loon-patronen is de weg terug tot het kinderrijk, als de bron van het eeuwige kindschap. 33. Zij die dit verwerpen en ook tederheid, visioen, kennis, aandacht, zullen schipbreuk leiden. 34. Wij moeten komen tot de eeuwige jachtvelden. Dit zijn de velden van de herinneringen. 35. Wij moeten volharden in het verdragen van de kastijding. Dit probeerden de bandieten af te dekken. 25. De oorlogsoproep 1. De prediking kwam niet door het woord maar door jachtsloon die is verbonden aan jachtsfetishen, de weelde en rijkdom van de jager, jachtstrofeeen. Dit bepaalt ook weer het succes van de volgende jacht. 2. Het is tegelijkertijd een test, wat ook de prijs betalen betekent. Door te testen zien we of de prijs wordt betaald, ook voor onszelf, of er aan de voorwaardes wordt voldaan. Zij die op gaven hopen zullen bedrogen uitkomen in de test. Het 195 zift alle luien en bedriegers uit. Bedriegers komen niet ver in de test. 3. De prediking van tucht is dus heilig, want er wordt gekeken naar wat de prijs is en of er aan de prijs voldaan wordt. 4. Deze prediking is de kerysso, wat betekent 'dat waar naar geluisterd moet worden, en wat gehoorzaamt moet worden'. 5. Het meetinstrument en schattingsinstrument werd gezonden tot de soberen. 6. Waar vermaning is is ook vertroosting, maar in de diepte van dit woord betekent het oproepen tot de oorlog, als een oorlogsgroet en een oorlogsroep. Dit is wat er gebeurt aan de opening van de moederschoot. 26. Het binnengaan van Bashan 1. Er gaat een nieuwe wereld komen door het geestelijke, eeuwige zaad. Zo zullen wij geheel loskomen van het oervlees. 2. De geestelijke visserij is een beeld van de voltooiing.

1706 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication