78. Het zaad leidt helemaal tot de Hoseaanse geheimenissen. 79. Afar is Hebreeuws voor het paradijselijke stof van de aarde waaruit de mens werd geschapen. Het Egyptische wortelwoord is 'afa', wat stof en zaad betekent. Ook hafa, Hebreeuws voor Eva, komt hier uit voort. Het zaad van de oerzee zou tot hafa, stof en zaad worden, tot Eva dus, het paradijselijke land in de oerzee van zaad. 80. Dit zal worden tot land en zaad, tot afa, oftewel Eva. Het gehele paradijselijke land werd door haar gepersonificeerd. Daarom moest Adam haar ontmoeten door een diepe, paradijselijke slaap, in een droom. 81. Het is het zaad van Eva opdat de mens weer in contact komt met het paradijs. De klauwen van het roofdier gaan diep, totdat de mens ontwaakt in het paradijs. Het paradijs is de geheimenissen van de geestelijke oorlogsvoering. 82. Eva is dus waar stof en zaad elkaar kruizen, daar waar land ontstaat, wat ook weer terugkomt in Jah-Eva, de wording van Eva, oftewel de wording van paradijselijk land in de oerzee van zaad. 83. Er zijn prachtige oerwoud planeten 758 waar de mens contact mee kan maken. 84. De honger is datgene wat de mens door de woestijn leidt, de vermoeidheid, het verminderen. 85. Het gaat niet om meer kracht, maar om meer vermindering. 86. Zo komt de mens terug naar de natuur. De mens moet de honger aanvaarden. De honger is de gids en wachter, opdat de mens de stad niet meer kan terugvinden. De honger leidt tot de wildernis. 87. De honger is de ergste vijand van de stad, want het draagt de natuurkennis. De mens moet minder worden, terwijl de stad meer wil worden. Ontwaak, bronnen van de natuur. 88. Zowel de Psalmen als het boek van Job gaan over de vermindering, totdat wij weer natuurmensen zijn zoals Eva. 89. Zoek de natuur, de dingen van de hemel, en de rest zal je wel of niet gegeven worden. De natuur neemt en geeft. De natuur weet namelijk precies wat wij nodig hebben. De natuur zorgt voor ons, terwijl het altijd maar meer willen de mens bedriegt.
759 Online Touch Home