18

ONDERNEMERSNIEUWS Welkom op het water op Sail Kampen Tijdens het paasweekend was de campagne Welkom op het water aanwezig op het grootste paasevenement in Nederland, Sail Kampen. De klipper Succes, ter beschikking gesteld door Naupar, diende de eerste drie dagen als watersportschip. Op de maandag werd het schip Admiraal van Kinsbergen omgetoverd om daar het publiek te ontvangen. Samen met de schippers vertelde het promotieteam het publiek over al het leuks dat in, op en rondom het water te beleven is. Het evenement werd ook dit jaar weer druk bezocht. De kade lag vol met prachtige zeilschepen uit de VOC-tijd. Op vrijdagavond voeren de schepen in de vlootschouw. Daarnaast waren in de stad veel activiteiten en optredens. Het event bleek een ideale locatie om het publiek niet alleen kennis te laten maken met de cruises die op de zeilschepen gemaakt kunnen worden, maar ook met alle andere watersport activiteiten. HISWA Ledendag: 13 juni in Lelystad Noteer woensdag 13 juni vanaf 12.00 uur in uw agenda voor de HISWA Ledendag, powered by Welkom op het water. Het thema is Binden en Boeien. Het binden, boeien en vasthouden van klanten en professionals is een constante uitdaging voor alle HISWAwatersportbedrijven. Deze netwerkdag vindt, net als vorig jaar, plaats op de Bataviawerf in Lelystad. Er een plenair programma met topsprekers en in de middag vinden interactieve workshops plaats over (online) marketing, promotie en arbeidsmarkt. Uiteraard wordt de dag afgesloten met een drankje en een hapje en zijn er genoeg mogelijkheden om te netwerken met uw collega-ondernemers. Op de kade stond het promotieteam van Welkom op het water actief deelnemers te werven voor de watersportcheck. Met deze check ontdekken, met name kinderen, welke watersport iets voor hen kan zijn. Vervolgens werden gegevens achtergelaten, zodat deelnemers nog een keer benaderd kunnen worden. Ook zijn flyers uitgedeeld om bezoekers te wijzen op de aanbiedingen op de website en de evenementen uit de watersportagenda. Dit alles liep samen met een online campagne, waarbij een bereik van meer dan 30.000 personen is gehaald. www.welkomophetwater.nl 18 HISWA MAGAZINE 2

19 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication