38

Nog vijf maanden te gaan tot de start van de 35e editie van de HISWA te water. Met de voorbereidingen van deze jubileumeditie lijkt het voor de wind te gaan. Exposanten schrijven zich massaal in en achter de schermen werkt het beursteam hard aan het nieuwe beursconcept en de bijbehorende campagne. Tekst: Jasper Groot HISWA te water Al ruim 200 ingeschreven boten De basis voor de vernieuwing van het concept is de nieuwe locatie, de Bataviahaven te Lelystad. De keuze voor deze locatie pakt goed uit. Niet alleen zijn de tarieven voor exposanten lager en zijn er meer inschrijvingen dan verwacht, ook biedt deze locatie meer ruimte voor een breder aanbod, betere faciliteiten en meer mogelijkheden voor activiteiten. Directeur Arjen Rahusen: “In het nieuwe beursconcept draait het vooral om beleving. De bezoeker moet vanaf het moment dat hij de parkeergarage uitkomt tot aan een ruim aanbod en inspirerende activiteiten horen daar bij.” Marieke de Vries, salesmanager van de HISWA te water, vult aan: “Super om te zien dat we al veel inschrijvingen hebben, de teller Iedereen die iets heeft met watersport, zal zich aangesproken voelen. het moment van vertrek verrast worden. Een fantastische sfeer, staat nu al op meer dan 200 boten. Ik merk dat veel exposanten er Impressie van de nieuwe opzet van de HISWA te water in Lelystad. 38 HISWA MAGAZINE 2

39 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication