Spreekuur in de stand van HISWA Vereniging. De winnaars van de actie Welkom op het water genieten van een dagje op het water in Amsterdam. golfsurfen. In totaal werd er een bedrag van ruim tweeduizend euro opgehaald. Finsulate is Product van het Jaar 2018 Cabaretier Peter Heerschop verzorgde de opening van HISWA Amsterdam Boat Show 2018. Hij maakte ook de winnaars van de HISWA Product van het Jaar en HISWA Hebbeding bekend. Een onafhankelijke jury riep Finsulate uit tot Product van het Jaar 2018. Finsulate is een zelfklevende folie. Die wordt als een ‘wrap’ om de romp van een jacht aangebracht als milieuvriendelijk alternatief voor antifouling. De HISWA Hebbeding Award werd voor het eerst uitgereikt. Het is een nieuwe prijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan het bedrijf met de leukste ‘musthave’ voor op het water. De beoordeling vindt plaats door een vakjury, maar ook door consumenten. De vakjury koos de Skywatch uit zeven genomineerde producten. Dat is een slimme windmeter, waarmee je eenvoudig windsnelheid, temperatuur, luchtvochtigheid en meer meet. Consumenten kozen de Stoov One als beste musthave. Het is een oplaadbaar warmtekussen dat zorgt voor energiezuinige infraroodwarmte. In het verleden werden ook de Boot van het Jaar Awards uitgereikt. Deze prijzen worden vanaf nu uitgereikt tijdens HISWA te water. De traditionele officiële opening gebeurde door het luiden van de scheepsbel. Deze handeling werd verricht door beursmanager Gertjan Roos en Geert Dijks, directeur van HISWA Vereniging. Veel bezoek in stand HISWA Vereniging HISWA Vereniging was ook op de beurs met een stand aanwezig. Centraal daarin stond het geven van advies en tips aan bezoekers bij het (ver)kopen van een boot. Elke dag gaven HISWA Makelaars en HISWA Experts tips en adviezen aan bezoekers met allerlei bootvragen. Veel mensen die een boot willen (ver)kopen maakten hier dankbaar gebruik van. De makelaars en experts hadden op veel momenten een volle tafel. Ze lieten zo goed blijken wat HISWA voor consumenten kan betekenen. Winnaars actie Welkom op het water De beurs verwelkomde ook een aantal prijswinnaars van de actie die Welkom op het water hield. Tijdens de Vakantiebeurs afgelopen januari was de campagne Welkom op het water daar groots aanwezig met een stand. Daarin konden bezoekers meedoen aan de Watersportcheck (‘Ontdek welke watersport bij je past’) en daarmee toegangskaarten winnen voor de HISWA Amsterdam Boat Show. Een van de winnaars was de familie Heuseveldt. Samen met hun twee dochters beleefden Arja en haar man een heerlijke dag op de HISWA Amsterdam Boat Show. Zij ontdekten de vele mogelijkheden binnen de watersport en deden enthousiast mee met de activiteiten. HISWA Amsterdam Boat Show 41 HISWA MAGAZINE 2
42 Online Touch Home