12

ONDERNEMERSNIEUWS Corona: volg de regels Het blijft belangrijk dat iedereen zich aan de maatregelen houdt om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. Dat geldt niet alleen voor de ondernemers maar ook voor hun medewerkers, leveranciers, gasten en klanten. Hoe vervelend, lastig en intensief het soms ook is om mensen aan te spreken op hun gedrag: het moet. HISWA-RECRON helpt daarbij. Speciaal voor de leden van HISWARECRON zijn er protocollen, een speciale communicatietoolkit en uitlegvideo’s beschikbaar. Deze staan op www.hiswarecron.nl/protocollen. Meer subsidie beschikbaar voor BHV-trainingen Het Sociaal Fonds HISWA verhoogt de bijdrage voor BHV-trainingen van 80 euro naar 160 euro. Het fonds wil deelname aan BHV graag stimuleren. Bedrijven moeten vanuit de arbo-wetgeving voldoen aan het juiste aantal BHV’ers. Bedrijven die de HISWA-cao volgen, komen in aanmerking voor deze subsidie. HISWA-RECRON organiseert op 5 en 17 november een BHV-training in Leusden. Aanmelden bij Suzanne van Tielraden: s.vantielraden@hiswarecron.nl. Kijktip: de Bellinga’s op vakantie met de boot Begin juli gingen dé familievloggers van Nederland het water op met de boot. De familie Bellinga heeft met bijna 500.000 abonnees een groot bereik op YouTube. Een mooi platform om het grote publiek te laten zien hoe leuk het is op het water. Tijdens hun vakantie op de boot hebben ze acht dagen gevlogd en de vlogs gedeeld met hun kijkers. De Bellinga’s kregen van HISWA-RECRON-lid Yachtcharter Huibers de boot ter beschikking. Ze begonnen hun vakantie in Heukelum en zijn vervolgens onder andere naar Vianen, Maurik, Heusden en Drimmelen gevaren. De video’s laten precies de sfeer zien van de watersport: de behulpzaamheid van de watersporters, het plezier, de vrijheid en de herinneringen die gemaakt worden tijdens een vakantie op het water. Voor de nieuwe of potentiële watersporters zijn deze video’s een mooie manier om kennis te maken met de watersport. De vlogs staan op: www.hiswa.nl/familie-bellinga. 12 HISWA MAGAZINE 3

13 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication