10

SLUSH: DE ULTIEME DORSTLESSER plezier en verfrissing! De machine is uitgerust met led-verlichting en komt in drie verschillende uitvoeringen. De slushmachine is eenvoudig in gebruik en zeer stil. Kies voor twee of drie tanks wanneer u verschillende smaken slush aan wilt bieden. De aantrekkelijke kleuren en wisselende smaken zullen zeker de aandacht van uw gasten trekken. Een slushmachine is dan ook een echte omzetmaker! SLUSH Mengverhouding siroop/water 1:3 1 liter siroop kost ca € 3,00 en geeft 4 liter slush Kostprijs per liter Slush € 0,75 Per beker van 250 cc Rietje + beker, elektra en water 0.19 0.10 Totaal 0.29 Verkoop 2.50 Marge per beker 2.21 Slushmachine 12 liter transparante tank zeer stil polycarbonaat tank (BPA v min. en max. indicator temperatuur -2° / -3°C 4017.160 4017.165 art.nr. HAKPRO SLUSHMACHINES • Verkrijgbaar in 1, 2 of 3 taps uitvoering • Inhoud van 12 liter per tank • Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding • Eenvoudig in gebruik • Energie besparende nachtstand 4017.160 4017.165 4017.170 afm. cm cap. kW 20 x 51 x 77 1x 12 ltr. 0,4 43 x 52 x 77 2x 12 ltr. 1,1 1.375,1.099,1.829,- 1.450,61 x 51 x 77 3x 12 ltr. 1,3 2.299,- 1.850,Prijs vanaf *De in deze advertentie vermelde lease tarieven zijn per maand op basis van 60 maanden en op basis van operationele lease. EMMELOORD Platinaweg 21 8304 BL Emmeloord Tel: (0527) 635 635 info@hakpro.nl AMSTERDAM De Flinesstraat 20 1114 AL Duivendrecht Tel: (020) 665 6428 amsterdam@hakpro.nl GRONINGEN Verl. Bremenweg 10c 9723 JV Groningen Tel: (050) 318 1600 groningen@hakpro.nl ROTTERDAM Schuttevaerweg 13 3044 BA Rotterdam Tel: (010) 750 2750 rotterdam@hakpro.nl VENLO Venrayseweg 44 5928 NZ Venlo Tel: (077) 387 4242 venlo@hakpro.nl VLISSINGEN Bedrijfsweg 9 4387 PD Vlissingen Tel: (0118) 493 222 vlissingen@hakpro.nl 24-03-00 Alle prijzen zijn in euro's, exclusief BTW en wettelijke verwijderingsbijdragen. Wijzigingen voorbehouden zonder voorafgaande kennisgeving. Zet- of drukfouten voorbehouden. 1.099,Lease vanaf 27,80* hakpro.nl 4017.170 MARGE 88%

11 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication