27

CURSUS OP MAAT N D aast de studie(mid)dagen, actualiteitencolleges en de meerdaagse cursussen Privaatrechtelijk bouwrecht, Omgevingsrecht, Aanbestedingsrecht, Appartementsrecht en Locatie- en vastgoedontwikkeling kan het Instituut voor Bouwrecht ook cursussen op maat verzorgen. Een cursus op maat wordt in overleg met u samengesteld zodat een optimale afstemming met de deelnemers uit uw organisatie, kantoor of bedrijf bereikt wordt. De inhoud van de cursus kan het gehele bouwrechtelijke terrein bestrijken en u kunt zelf het gewenste niveau bepalen. Laat ons weten wat uw opleidingsvraag is en wij zorgen voor een antwoord toegesneden op uw vraag. U kunt uw opleidingsvraag mailen naar onderwijs@ibr.nl o.v.v. cursus op maat. Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u een offerte doen toekomen. Na afloop van de cursus kan op verzoek een certificaat worden uitgereikt. EVENWICHTIGE COMBINATIE VAN WETEN - SCHAP EN PRAKTIJK e strategie van het Instituut voor Bouwrecht betreffende het onderwijs is dat onderwijs bijdraagt aan het op een zo hoog mogelijk plan tillen van de beoefening van het bouwrecht in de praktijk, waarmee beoogd wordt de justitiabelen te voorzien van een zo degelijk mogelijke beoefening van het bouwrecht. Daarnaast beoogt het Instituut voor Bouwrecht met het onderwijsprogramma de wetenschappelijke onderzoeksfunctie van het Instituut voor Bouwrecht te versterken. Kennis van de ontwikkelingen in het bouwrecht is onmisbaar voor de juridische professional die werkzaam is binnen dit rechtsgebied. Het Instituut voor Bouwrecht biedt hoogwaardig onderwijs waarbij kwaliteit, actualiteit en praktijkgerichtheid voorop staan. Juridische ontwikkelingen worden tegen de achtergrond van de relevante theorie geanalyseerd. Bijeenkomsten van het Instituut voor Bouwrecht worden ingeleid door rechtsgeleerden uit de wetenschap en praktijk-juristen. Deze evenwichtige combinatie van wetenschap en praktijk leidt tot maximaal rendement voor de deelnemer aan de bijeenkomst. VOORJAAR 2019 | IBR PROGRAMMA | 27

28 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication