100

REFERENCES Alexander Osterwalder, Y. P. (2010). Business Model Generation. Duitsland: Campus Verlag Gmbh. Opgeroepen op november 11, 2019 allecijfers. (2018). Informatie gemeente Breda:. Opgeroepen op november 10, 2019, van allecijfers: https://allecijfers.nl/ gemeente/breda/ Chand, S. (z.d.). Methods of Pricing: Cost-Oriented Method and Market-Oriented Method. Opgeroepen op november 10, 2019, van yourarticlelibrary: http://www.yourarticlelibrary.com/ marketing/pricing/methods-of-pricing-cost-oriented-methodand-market-oriented-method/32311 Ellen Macarthur Foundation. (2013). Towards the circular economy. Opgeroepen op oktober 30, 2019 Knoot, J. (z.d.). WAARDESTRATEGIEËN TREACY EN WIERSEMA. Opgeroepen op november 2019, 2019, van strategischmarketingplan: https://www. strategischmarketingplan.com/marketingstrategieen/ waardestrategieen-treacy-en-wiersema/ National Research Council. (1999). Our Common Journey: A Transition Toward. Washington, DC: The National Academies Press. rtlnieuws. (2018, september 17). Helft jongeren is eenzaam, maar durft er niet over te praten. Opgeroepen op november 10, 2019, van rtlnieuws: https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/ gezondheid/artikel/4419301/helft-jongeren-eenzaam-maardurft-er-niet-over-te-praten rtlnieuws. (2019, september 4). Tienduizenden jongeren chronisch eenzaam: 'We hebben nu pas oog voor ze'. Opgeroepen op november 10, 2019, van rtlnieuws: https://www.rtlnieuws. nl/nieuws/nederland/artikel/4836246/eenzame-jongereneenzaam-eenzaamheid-nadi-meldpunt-stichting-join SDSN. (2016). Enabling conditions for sustainable development. Opgeroepen op november 1, 2019 100

101 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication