6

MEET Rens Haans Owner Sandy Haans Marketing INTUITIONRens volgt altijd zijn intuïtie. Hij laat zich inspireren door zijn omgeving en de plekken waar hij komt tijdens het reizen. Met deze inspiratie gaat hij direct op zijn gevoel af en ontwikkelt zo bijvoorbeeld nieuwe producten of schakelt naar een efficiëntere manier van werken voor het bedrijf. Kenmerkend voor Rens is zeker het gat in zijn hand, wat blijkt uit zijn vele impulsieve aankopen die hij doet als hij de deur uit gaat. TASTEAan Sandy haar smaak valt niet te twisten. Ze weet precies wat ze wil bereiken en hoe ze het wil bereiken. Je geeft haar een project en ze grijpt het met beide handen aan. Niets is haar teveel. Ze kwam proeven hoe het was om samen met Rens in een bedrijf te werken en ze is hier helemaal op haar plek. Daarnaast heeft ze ook een passie voor koken en dat smaakt ons allemaal wel. Ze staat er altijd voor haar familie zowel zakelijk als privé. Jolien van den Meijdenberg Marketing TOUCHJolien is het liefste met haar handen bezig. Creatief achter de computer om online alles bereikbaar te maken. Toch is het collectieboek wel haar kindje, omdat je dat fysiek in de hand hebt liggen. In haar vrije tijd vindt ze het heerlijk om winkels af te speuren en hier inspiratie op te doen. Het daadwerkelijk bezig zijn met het product in de hand en zo stoffen te selecteren bij de leverancier voor de nieuwe kussencollectie is dan ook echt voor haar bestemd. 10

11 Online Touch 6 Home


You need flash player to view this online publication