32

Vaste grond voor de natte voedselindustrie Strenge kwaliteitsnormen spelen een essentiële rol bij de individuele bedrijfsvoering van ondernemingen in de natte voedselindustrie. De juiste maatregelen op het gebied van hygiëne, het voorkomen van ongevallen en een vlekkeloze voortgang van de werkzaamheden binnen de kerncompetentie beïnvloeden in aanzienlijke mate ondernemerssucces. Ruys Vloeren onderkent dit belang. Vanuit Apeldoorn richt deze kwalitatieve vloerenspecialist zich wereldwijd op dit specifieke marktsegment met toekomstbestendige totaaloplossingen. R uys Vloeren dankt haar goede reputatie aan de jarenlange expertise in voornamelijk de voedselverwerkende industrie, waarin de vloerenspecialist de afgelopen decennia zo’n acht op de tien kwaliteitsvloeren leverde. Deze vloeren zijn nog steeds intact, en zelfs probleemloos uitgebreid, daar waar de eigenaren bedrijfsgroei realiseerden. “Wij hebben een schat aan kennis verzameld over de natte voedselindustrie,” bevestigt Hendrik Ruys, directeur van Ruys Vloeren. “We concentreren ons veelal op de open voedselscenario’s van de vlees-, vis-, kaas-, en groenten verwerkende bedrijven, die zich kenmerken door onder meer bijzondere hygiënische omstandigheden, veel transport en antislip eisen. Onze vloeren zijn bovendien slijtvast. Hoe ruiger men tijdens het verwerkingsproces tekeer gaat, des te beter komen we tot ons recht. Vooral op de lange duur.” Goede investering De markt laat zien dat de vloeren van Ruys een goede investering zijn. “Veel nieuwe klanten informeren naar vloeren die zij al zagen bij bestaande klanten,” zegt Ruys. “Ook bekijken (potentiële) klanten regelmatig - via een referentiebezoek - een specifieke dekvloer in gebruik. We kunnen vloeren laten zien, die na meer dan 25 tot ruim 40 jaar nog steeds optimaal in gebruik zijn, in tegenstelling tot veel andere vloeren, die het na vijf tot zeven jaar toch echt begeven, of al eerder niet beantwoorden aan de gestelde eisen. Uiteraard is ook het initiële kostenplaatje dan van een andere orde. Wij zijn geen marktleider in deze niche geworden met prijsdumping, maar met het bieden van optimale kwaliteit en functionaliteit. De lange, probleemloze levens-/gebruikscyclus van onze vloeren levert onze tevreden klanten een relatief gunstige ‘total cost of ownership’ op.” 32

33 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication