67

In Den Bosch komen de containers gewoon achterom… Frank Bruurs gedaan! Een deel van de afrastering tussen de buren werd vervangen door een automatische speedgate: een hek dat vanzelf open schuift als een reachstacker de poort nadert en meteen na doorkomst weer sluit. Aan de achterzijde van het Spierings magazijn werden twee nieuwe laad/los deuren gemaakt, op dezelfde hoogte als het buitenterrein. “Het werkte vanaf het begin meteen prima”, aldus Bruurs. “Zodra er een container voor ons beschikbaar is, wordt deze voor een van de laaddeuren gezet. Onze mensen kunnen er dan meteen mee aan de slag. Als ze klaar zijn, gaat er een telefoontje naar de BCTN en die pikken hem dan weer op. Bij elke laaddeur zit aan de buitenkant een koker, waar we het aftekende CMR of andere documenten die bij de zending horen, in doen. De reachstacker chauffeur hoeft daar dus niet op te wachten en hoeft er niet voor naar binnen. Op deze manier is een bij ons geloste of geladen container, inclusief papieren, binnen een paar minuten op de terminal!” Joop Mijland, Managing Director BCTN: “SMART HUB heeft voor ons een grote toegevoegde waarde” “Mede door de logistieke activiteiten van SMART HUB en hun innovatieve manier van denken en handelen, zijn wij in staat onze klanten zoveel meer service te verlenen, dan uitsluitend het duurzame vervoer van containers over het water. Binnen SMART HUB is alles aanwezig om een totaal verzorgd logistiek traject aan te bieden. Met die toegevoegde waarde maken we het verschil! Niet alleen voor de afzonderlijke klanten, maar ook voor de ontwikkeling van Den Bosch als logistieke regio.” Havenlocaties 2017 - 67

68 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication