100

‘Daarom heten we Hörmann’ Kwaliteit zonder compromissen Praat je bij Hörmann in Barneveld over welk product momenteel in trek is, dan kom je al snel uit bij de sectionaaldeur. De SPU 67 Thermo om precies te zijn die het zeer goed doet qua isolatiewaarde. Of bij de SPU F42 en SPU 67T die voorzien kunnen worden van weerstandsklasse 2 (WK2) met certificaat. ‘Ontwikkelaars en bouwers van distributiecentra lopen weg met deze deuren.’ M archel Kamphuis, Key-Accountmanager Industrie bij Hörmann Nederland, begrijpt waarom de sectionaaldeuren zo populair zijn. ‘Wie BREEAM-certificering nastreeft, kan niet om onze Thermo-versie heen die tot 21 procent meer warmte-isolatie biedt. Klanten kunnen daarnaast hun voordeel doen met onze WK2-deuren.’ ‘Kwaliteit zonder compromissen’ is de slogan die Hörmann wereldwijd gebruikt. Wat het bedrijf ook levert en maakt, het doet geen concessies aan de kwaliteit van zijn producten en diensten. ‘De kwaliteit moet high end zijn, daarom heten we Hörmann’, benadrukt algemeen directeur Peter Stoop. Hij voegt eraan toe, dat de kwaliteitsbeleving verder moet gaan dan het product. Ook onze dienstverlening, de eindmontage, enzovoorts moeten top zijn, zonder compromissen. Daarbij komt onze drive dat we het nog beter willen doen. Onze klanten verwachten dat in een markt waarin veel goede producten te koop zijn.’ Montage en onderhoud Hörmann werkt in Nederland met vaste partners voor de hoogwaardige installatie en montage van haar deuren. Het projectteam van de CommodityPark Rotterdam, geïsoleerde voorzetsluizen Barneveldse deurenfabrikant begeleidt deze partners in de montagefase en de nazorg. ‘Wij willen dat onze kwaliteitsproducten goed worden gemonteerd en onderhouden’, zegt Henk-Jan Bokkers, Teamleider Project Managers. Het kwaliteitswaarborglabel – een garantiekeurmerk - dat aan de geleverde deuren hangt, moet die zekerheid onderstrepen. ‘Op die manier enthousiasmeren we de gebruikers van onze producten om het onderhoud serieus te nemen, ten gunste van de kwaliteit waarvoor Hörmann staat. Ons logo staat er niet voor niets op.’ ‘Wij denken groen’ Duurzaamheid is te vertalen naar de lange levensduur van de Hörmann-producten, maar ook naar de ecologische voetafdruk die het familiebedrijf wil achterlaten bij de productie van de deuren. ‘Wij denken groen’ is het motto van de milieu-ambities, bijvoorbeeld om het aantal ton CO2 jaarlijks terug te brengen bij de productie in de verschillende landen. De overstap van stookolie naar aardgas in die vestigingen helpt daarbij. Ook het hergebruiken van de proceswarmte voor de verwarming van de productiehallen. Zijn 100 - Logistiekvastgoed 2017

101 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication