Hiber Betonvloeren: de nieuwe speler voor supervlakke betonvloeren De betonvloerenspecialisten Jan Baijens en Ad Raaijmakers bundelen ruim vijfenveertig jaar aan vakkennis in Hiber Betonvloeren. Twee jaar geleden sloegen ze de handen ineen. Inmiddels legden de twee – met hun team – al ruim 500.000 vierkante meter aan nieuwe, deels supervlakke vloeren. En met nog eens ruim 300.000 vierkante meter ‘in uitvoering’ gaat het nieuwe betonvloerenbedrijf als een speer. “B est indrukwekkende cijfers voor zo’n jong bedrijf”, zegt Jan Baijens. “Met onze jarenlange ervaring in het ontwerpen en maken van betonvloeren kennen wij de markt en kent de markt ons. Opdrachtgevers weten wie ze binnenhalen als ze met ons in zee gaan. Ouderwetse betrokkenheid, meedenken en weten waarover je het hebt. Wij maken alle soorten betonvloeren, van klein tot groot en hebben inmiddels twee supervlakmachines waarmee we banen gebaseerd op het stellingplan tot 24 meter breed kunnen maken.” ‘Er is hier zoveel kennis en ervaring in huis, dat we elke klantvraag aankunnen’ Plezier Ad Raaijmakers is dé betonvloerenexpert. Gepokt en gemazeld in het vak. Hij is verantwoordelijk voor wat er ‘buiten’ gebeurt. “Ad begeleidt de bouw en houdt continu de vinger aan de pols. Samen met zijn uitvoerders zorgt hij voor een vlekkeloze uitvoering. Ikzelf ben verantwoordelijk voor het commercie, engineering en kantoor. We vullen elkaar op meerdere fronten perfect aan.” Het bedrijf heeft inmiddels een eigen constructeur, vaste medewerkers op kantoor en in de operatie. Daarnaast werkt Hiber met vaste onderaannemers en een trouwe groep zzp-ers, gezamenlijk goed voor een productiecapaciteit van 30.000 m2 stort- en afwerkmedewerkers. Samen vormen we een hecht team, dat plezier heeft in zijn werk en dat ook uitstraalt. Klanten zien dat en waarderen dat ook.” Op maat “Ons belangrijkste statement is dat de klant bij ons gewoon koning is”, zegt Baijens haast verontschuldigend. “Zo simpel is het. Alles wat wij doen begint bij de klantvraag. En dat klinkt als een cliché, maar dat is het niet. Je moet het namelijk wel invullen en waarmaken.” Hij legt uit dat het begint bij het ‘goed filteren wat de klant wil’. “Bij een investeerder ligt dat meestal vast in een bestek. Een gebruiker weet precies voor welke activiteiten en belasting de vloer geschikt moet zijn. En daar kan je vaak meerwaarde leveren door samen 86 - Logistiekvastgoed 2019 per week. “Allemaal ervaren
87 Online Touch Home