30

SERVICE Jongeneel start co-marketing programma Twaalf meest toegepaste brandwerende constructies Promat is toonaangevend als het om brandwerende constructies gaat. Ze investeren continu in het testen van hun constructies. Van veel toepassingen zijn testrapporten beschikbaar op basis van de Nederlandse normen. Steeds meer constructies worden ook op basis van de Europese normen getest. Ze kunnen allemaal veilig worden toegepast. Samen met Promat heeft Jongeneel een handig overzicht samengesteld van de twaalf meest toegepaste constructies, van het brandwerend bekleden van stalen kolommen tot en met brandwerende vloerconstructies en schachtwanden. Ze zijn uiteraard alle twaalf voorzien van testrapporten. U kunt deze brandwerende waaier gratis bij elke Jongeneel -vestiging ophalen. Onze medewerkers vertellen er graag meer over. De bouwwereld is volop in beweging. Leveranciers spelen daarbij een belangrijke en vaak voortrekkende rol. Ze zijn continu bezig met het verbeteren en vernieuwen van hun producten en diensten. Jongeneel ziet het als haar taak om de relevante verbeteringen en vernieuwingen direct onder de aandacht van haar klanten te brengen, zodat ze er hun voordeel mee kunnen doen. In dit verband is Jongeneel met een co-marketing programma gestart. We leggen ons oor te luister bij marketingmanager Gertjan de Ruijter: ‘Co-marketing wil in dit verband zeggen dat we bij het introduceren van de voor onze klanten relevante verbeteringen en vernieuwingen nauw met onze leveranciers samenwerken. Sommige artikelen in dit nummer van Inhout zijn daar al een goed voorbeeld van. Zo heeft Trespa met Trespa Izeon een specifiek product voor de kleinzakelijke markt ontwikkeld, in het bijzonder voor de afwerking van woningen. Omdat de woningconsument in RAL-kleuren denkt, is Trespa Izeon in negen verschillende RAL-kleuren leverbaar. Op pagina 20 leest u er meer over. Een ander voorbeeld is de introductie van Herafoam, een nieuw tweelaags paneel van Heraklith dat hun mineraal gebonden houtwolpaneel combineert met een PIR-isolatielaag. Hierdoor kan in de renovatiebouw veel dunner worden geïsoleerd en in de nieuwbouw beter worden voldaan aan de steeds hogere thermische eisen die door de overheid worden gesteld. Dit artikel begint op pagina 26. Onze communicatieve samenwerking met leveranciers blijft niet tot Inhout beperkt. We gebruiken een breed scala aan communicatiemiddelen, zowel offline via actiefolders en specifieke brochures als online via onze nieuwsbrief, onze website en onze sterk groeiende social media activiteiten. Daarnaast organiseren we samen met onze leveranciers regelmatig trainingen en andere evenementen op onze vestigingen. Marketingmanager Gertjan de Ruijter van Jongeneel: ‘De brandwerendheid waaier die we samen met Promat hebben gemaakt, is ook een goed voorbeeld van co-marketing’ INHOUT is het relatiemagazine van Koninklijke Jongeneel. Het verschijnt drie keer per jaar redactie Henk ten Bouwhuis, Ramon Bus, Gertjan de Ruijter en Henk Fieggen redactieadres Koninklijke Jongeneel, Marketing & Communicatie, Atoomweg 300, Utrecht postadres Postbus 49, 3500 AA Utrecht telefoon 030 234 63 47 e-mail info@jongeneel.nl www.jongeneel.nl realisatie Mediabizz, Amersfoort fotografie tenBouwhuis Fotoproducties, Barneveld vormgeving Sok visueel management, Amsterdam productie Drukkerij Damen, Werkendam 30 INHOUT 48/2016

31 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication