9

van onze medewerkers zijn een belangrijk uitgangspunt voor het beleid dat we willen gaan voeren.’ Jongeneel-hart Denis Brouwer ziet het als zijn taak om de afstand tot de klant zoveel mogelijk te verkleinen en de bevoegdheden zo laag mogelijk in de organisatie te leggen: ‘Klanten mogen niet in onze organisatie verdwalen. Het is mijn missie om onze mensen en hun expertise zo dicht mogelijk bij onze klanten te brengen. Het hoofdkantoor zal daarbij faciliterend optreden. Daarom noem ik het ook liever geen hoofdkantoor, maar servicekantoor. Onze succesvolle activiteiten op het gebied van e-commerce zullen wij uiteraard gaan uitbreiden. Daarnaast zullen we het assortiment in onze haalcentra en bouwshops blijven optimaliseren. In algemene zin durf ik de stelling aan dat het succes van een bedrijf meer bepaald wordt door de uitvoering dan door de strategie. De mensen maken het verschil, maar het spreekt vanzelf dat een goede strategie makkelijker uit te voeren is dan een slechte. We gaan onze commerciële organisatie dicht bij de klant plaatsen. De vestigingen worden weer verantwoordelijk voor het bedienen van onze klanten. Geen ingewikkelde strategieën, maar een sterke focus op onze klanten en onze handel. Tijdens mijn kennismaking met de organisatie heb ik veel vertrouwen gekregen in de motivatie en deskundigheid van onze mensen. En last-but-not-least: Ik heb kunnen constateren dat het Jongeneel-hart op de juiste plaats zit. We zijn er klaar voor om onze klanten optimaal te bedienen.’  Algemeen directeur Denis Brouwer van Jongeneel: ‘Sterke focus op onze klanten en onze handel’ INHOUT 9

10 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication