4

SERVICE Jongeneel is een klantenbedrijf VESTIGINGSTEAMS BEPALEN HET SUCCES Met het aantreden van Denis Brouwer als nieuwe directeur is de focus bij Jongeneel voor de volle 100% op het bedienen en ontzorgen van de klanten komen te liggen. In de nieuwe commerciële organisatie spelen de vestigingsmanagers een centrale rol. Samen met de teams op hun vestigingen maken zij het verschil voor onze klanten. W Algemeen directeur Denis Brouwer: ‘We moeten het gewone ongewoon goed doen!’ e spreken met Denis Brouwer op het hoofdkantoor van Jongeneel in Utrecht dat hij consequent het servicekantoor noemt: ‘De vestigingsmanagers zijn volledig verantwoordelijk voor het gebied waarin ze opereren. Zij staan voor de belangrijke taak om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen en maximaal te ontzorgen. Hier in Utrecht is de organisatie erop gericht om hen zo effectief mogelijk te ondersteunen. Daarom noem ik het liever een servicekantoor dan een hoofdkantoor. De logistieke organisatie blijft zoals hij is. Die functioneert goed. Nieuw is dat onze klanten bij hun bestelling kunnen doorgeven dat ze een sms-bericht willen ontvangen met de verwachte bezorgtijd van hun order. Dan hoeven ze niet op de vrachtwagen te gaan zitten wachten.’ Denis Brouwer benadrukt nog eens dat het contact met klanten in de nieuwe commerciële organisatie voorop staat. ‘Dat geldt niet alleen voor de vestigingen, maar ook voor de drie regiodirecteuren en mijzelf. Om dat mogelijk te maken investeren wij in het uitbreiden van onze commerciële organisatie en komen de productspecialisten weer op de vestigingen te werken. Via de Jongeneel Academy investeren we ook in het verder vergroten van de kennis en kunde van onze medewerkers.’ Groeimodel Alles is erop gericht om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen, ook door alternatieve oplossingen aan te dragen waarmee ze hun projecten ‘IN ONZE NIEUWE COMMERCIËLE ORGANISATIE STAAT HET CONTACT MET ONZE KLANTEN VOOROP. DAT GELDT NIET ALLEEN VOOR DE VESTIGINGEN, MAAR OOK VOOR DE DRIE REGIODIRECTEUREN EN MIJZELF’ Algemeen directeur Denis Brouwer van Koninklijke Jongeneel 4 INHOUT 49|2016

5 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication