30

VESTIGINGEN Service op maat Elders in dit nummer legt Mascha Nuijens, marketingcommunicatiemanager van Jongeneel, uit dat het beleid van Jongeneel onder meer is gericht op het zoveel mogelijk ontzorgen van de klant. Bij Jongeneel Eindhoven treffen we hiervan een mooi voorbeeld aan. Accountmanager Arno Bos is er enthousiast over: ‘Het gaat om een groot renovatieproject in Breda dat door een van onze vaste klanten, Caspar de Haan Onderhoud & Renovatie uit Eindhoven, wordt uitgevoerd. Voor dit project leveren wij alle houtproducten plus Rockpanel, het benodigde isolatiemateriaal en de benodigde folie. Om de klant zo veel mogelijk te ontzorgen, leveren wij deze producten niet alleen op maat, maar ook op het juiste moment én op de juiste verdieping van de flatgebouwen waar de medewerkers van de klant op dat moment aan het werk zijn. We doen dat drie keer per week. Daarbij worden de verschillende onderdelen bij elkaar op een bok geplaatst die met de vrachtwagen van Jongeneel naar het werk wordt vervoerd en vervolgens met de bouwlift naar de juiste verdieping. Gelet op de locatie van het project wordt deze service op maat door onze vestiging in Breda uitgevoerd. Hij is uitgedacht in samenwerking met de logistieke afdeling van het servicekantoor van Jongeneel in Utrecht.’ Het gaat om een groot renovatieproject in Breda Maastricht flikt het Accountmanager Arno Bos: ‘Er wordt niet alleen op maat geleverd, maar ook op het juiste moment én op de juiste verdieping’ Voor een van de afleveringen van Flikken Maastricht zijn opnamen gemaakt op de vestiging van Jongeneel Maastricht. Daarbij mocht Teun van Kan als figurant optreden door met een heftruck door het beeld te rijden. Hij ervoer nu ook zelf dat filmen vaak een kwestie is van lang wachten en vaak overdoen. Toch was het een bijzondere ervaring die kleur gaf aan het tienjarig bestaan van Jongeneel Maastricht. Om dat te vieren konden de klanten van Jongeneel acht weken lang strijden om de titel Jongeneel Vakman van het jaar. Elke week was er een andere uitdaging waaronder snelzagen (wie zaagt er het snelst een balk door?), verstekzagen (wie kan precies de juiste hoek zagen?), power nagelen (wie kan het snelst nagelen?) en precisieverven (wie kan het meest precies verven?). De winnaar van de week werd met Makita schroefboormachine beloond en de vakman met de hoogste overall score kreeg een reischeque ter waarde van € 1.000. INHOUT is het relatiemagazine van Koninklijke Jongeneel. Het verschijnt drie keer per jaar redactie Mascha Nuijens, Ad Blokker, Henk ten Bouwhuis en Henk Fieggen redactieadres Koninklijke Jongeneel, Marketing & Communicatie, Atoomweg 300, Utrecht postadres Postbus 49, 3500 AA Utrecht telefoon 030 234 63 47 e-mail info@jongeneel.nl www.jongeneel.nl realisatie Mediabizz, Amersfoort fotografie tenBouwhuis Fotoproducties, Barneveld vormgeving Sok visueel management, Amsterdam productie Drukkerij Damen, Werkendam 30 INHOUT 51|2017

31 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication