13

Bestuursverslag KS Fectio 2017 |Organisatie 2.5 Scholen Overzicht van de 12 basisscholen van Fectio: Brinnummer 30RD 07TZ 03UE 05GF 06PE 08OW 05GH 10GR 27JT 11LJ 26AN 21NR Naam school 1. Aventurijn 2. Barbaraschool 3. De Boogerd 4. Camminghaschool 5. Delteykschool 6. Basisschool St. Michiel 7. St. Nicolaasschool 8. ‘t Schoolhuys 9. De Stek 10. Van Harte School 11. De Vlinder 12. De Zevensprong Adresgegevens Raaigras 101-d, 3994 MB Houten Rijnzichtlaan 3, 3981 BS Bunnik Beusichemseweg 118, 3997 ML ‘t Goy Camminghalaan 27d, 3981 GD Bunnik De Curtis 7e, 3985 LK Werkhoven Lagedijk 17, 3998 KA Schalkwijk Rijneiland 2, 3984 MA Odijk Tappersgilde 22, 3994 CG Houten Torenmuur 1, 3991 SW Houten Loerikseweg 11A, 3991 AA Houten Bloesemtuin 17, 3994 PB Houten Scherpencamp 2, 3992 RD Houten Nieuwsbrief 5 B 4 BUNNIK 2 7 ODIJK 12 8 HOUTEN 10 5 11 9 1 WERKHOVEN N 3 ‘T 6 SCHALKWIJK ‘T GOY 2.6 Vertrouwenspersoon In 2017 zijn onder leiding van de externe vertrouwenspersonen twee netwerkbijeenkomsten voor Interne Contactpersonen (ICP) gehouden. Doel van dit netwerk is profes sionalisering van de Interne Contactpersonen en het bieden van een kwaliteitsplatform waarbij de Interne Contactpersonen met elkaar overleggen en elkaar adviezen kunnen geven. Deze bijeenkomsten werden, net als de jaren hiervoor, door vrijwel alle Interne Contactpersonen bijgewoond. In het jaar 2017 13 functioneerden Els Rietveld en Jeroen Meijboom als externe vertrouwenspersonen. Beiden zijn medewerkers van de CED-Groep. 13 Alle scholen hebben een of twee Interne Contactpersonen, veelal afhankelijk van de grootte van de school. De bijeenkomsten vonden plaats op 14 maart en 9 oktober 2017. Er was aandacht voor de onderstaande thema’s: • Taak- en rolverdeling Interne Contactpersonen • Verplichte aanwezigheid aandachts - functionaris • Lentekriebels • Gesprekken voeren met ouders • Bespreking documenten t.b.v. integraal veiligheidsbeleid op Fectioniveau • Nieuw onderzoekskader Onderwijsinspectie t.a.v. schoolklimaat

14 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication