27

We gaan uit van de basisbehoeften van de klant DOOR: HENK POKER Functioneel, betaalbaar, efficiënt en met een goede support, dát is het boekhoudpakket van Asperion. Het softwarebedrijf gaat net even verder dan de concurrent en heeft nieuwe business opportunities in huis. “Ons hele systeem is erop gericht om klanten van accountants- en administratiekantoren zelf meer werkzaamheden te laten doen, zonder dat dit tot een hogere belasting leidt,” legt Wil de Vries van Asperion uit. ‘Wij merken dat onze klanten de administratie leuk gaan vinden, juist omdat het zo gemakkelijk is,’ aldus een kantoorhouder die met Asperion werkt. “Dat is precies waar wij voor staan,” vult De Vries aan. “We bieden een compleet pakket dat zich bewezen heeft en dat betaalbaar is, want het pakket is modulair opgebouwd. Je neemt alleen datgene af wat je nodig hebt. Daarnaast is het pakket efficiencyverhogend, omdat het gebruikmaakt van de nieuwste technieken. En over onze support hoef ik het eigenlijk niet te hebben. Iedereen die daarmee te maken heeft gehad zal beamen dat de ondersteuning vanuit Asperion optimaal werkt.” BASISBEHOEFTEN Bij alles wat Asperion doet wordt de vraag gesteld wat de basisbehoeften zijn van de klanten. “De ondernemer moet snel en efficiënt met het pakket kunnen werken. Gebruiksvriendelijkheid is van het allergrootste belang. Maar, je moet ook op elk moment, waar ook ter wereld, in je pakket kunnen. Dat kan met Asperion.” ”WIJ KUNNEN MET DE SLIMME SOFTWARE VAN ASPERION TOT VIJF KEER ZO VEEL KLANTEN BEDIENEN MET DEZELFDE BEZETTING” Een goed voorbeeld van de aanpak van Asperion is de samenwerking die het bedrijf heeft met de Belastingdienst, met als doel de aangiften voor ondernemers eenvoudiger te maken. De Vries: “We hebben een boekhoudpakket ontwikkeld dat automatisch de gegevens voor de BTW-aangifte klaarzet en verzendt. En er kan snel betaald worden met iDEAL. Bankmutaties komen automatisch binnen en facturen worden automatisch herkend door de OCRintegratie, hoe gemakkelijk wil je het hebben?” Boekhouden met Asperion leidt ertoe dat kantoren veel méér klanten kunnen bedienen. De kantoorhouder is dus minder tijd kwijt aan de administratie en houdt méér tijd over voor een gedegen advies, ondersteund door de meest actuele cijfers. Mede dankzij Asperion wordt de kantoorhouder de klantadviseur waar de markt om vraagt. www.asperion.nl NOAB.NL 27 Fotografie: Paul Tolenaar ADVERTORIAL

28 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication