01 25 VERENIGING ONDERHOUDNL Martin Hoogerwaard (l) (manager Marketing & Communicatie) en Sjors Krikken (m) (sectormanager Schilders en Garantie) in gesprek met Jan Pleijsier (r) over de nieuwe strategie van OnderhoudNL hebben.” Martin vult aan: “Leden met elkaar in contact brengen voor kennisontwikkeling en -deling gebeurt nu bijvoorbeeld binnen het P&O-netwerk en regionale bijeenkomsten die OnderhoudNL faciliteert.” Persoonlijk Betrokken leden zijn essentieel, en die worden steeds makkelijker gevonden. Sjors: “Een persoonlijke benadering werkt. Ondernemers raken snel enthousiast als ze merken dat hun inbreng echt telt.” Jan herkent dat: “Door je samen in te zetten, voel je je onderdeel van de vereniging. Ons familiebedrijf is vanaf het begin lid, en ik heb altijd geleerd dat je dan ook iets moet bijdragen. Daar leer je veel van en het versterkt je netwerk.” Jan Pleijsier: ‘Door je samen in te zetten, voel je je onderdeel van de vereniging’ ONDERHOUDNL 11
12 Online Touch Home