8

CONSUMENTEN ONDERZOEK, CATEGORIE MANAGEMENT & ACADEMY Meten is weten. Samen met Kantar en GFK doen we veel onderzoek naar consumentengedrag. Daardoor weten we wat de consument beweegt en kunnen we dit doorvertalen naar concrete plannen voor u als klant. Daarbij zien we dat het steeds belangrijker wordt de ‘onwetende’ consument met categorie management te helpen navigeren in uw winkel door middel van duidelijke routing, Point-of-sale en communicatie. Ook advies op de winkelvloer is zeer waardevol. U weet als geen ander dat waardevol tuinadvies het middel is om klanten aan uw winkel te binden en verkoop te optimaliseren. Op de Pokon Evergreen Academy staan een groot aantal korte trainingen voor de grote en balangrijkste thema’s. Gaat u ook deze uitdaging aan? R&D, INNOVATIE & VERDUURZAMEN Om voorop te blijven lopen en om in te spelen op de toekomstige ontwikkelingen wordt er, zowel binnen Pokon Evergreen in Nederland als door Evergreen Garden Care wereldwijd, veel geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling. Het is niet vreemd dat dit in veel gevallen hand in hand gaat met verduurzaming. Een aantal grote bewegingen die passen bij onze visie zijn: • De overgang van synthetische producten naar natuurlijke en organische producten. Dit geldt zowel voor meststoffen als voor natuurlijke gewasbeschermingsmiddelen. • Potgronden hebben naast deze beweging te maken met de overgang van veen als grondstof naar meer hernieuwbare en circulaire grondstoffen. Dat is een uitdaging waarbij er veel behoefte is aan het opbouwen en delen van kennis. Om die reden participeren we in samenwerkingen met de Universiteit van Wageningen, starten we projecten op met strategische partners en delen we kennis en ervaring met andere regio’s waar Evergreen actief is over de hele wereld. 8 POKON EVERGREEN CATALOGUS 2024

9 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication