Sourcing & Advies DE KLANT STAAT CENTRAAL Onze eerste strategische pijler en kerncompetentie Sourcing & Advies heeft als motto Customer Intimacy. Om nog beter in te kunnen spelen op de wensen en behoeften van onze klanten zijn we dichter bij de klant gaan staan met onze eigen klantenteams, waarin naast accountmanagement ook product- en procesmanagement centraal staan. Desiree Olsthoorn Eigenaar, OK Plant “We zijn trots dat we samen met Royal Lemkes genomineerd waren voor de Tuinbouw Ondernemersprijs. In de waarden van Royal Lemkes herkennen we veel van onszelf: ook bij ons staan de waarden Samen, Leiderschap, Professionaliteit en Duurzaamheid hoog in het vaandel. Wij willen werken met de groene vakhandel die onderscheidend wil zijn en zijn klanten wil verrassen. Met onze passie voor planten zijn we continu op zoek en ontwikkelen we nieuwe en duurzame producten. Daarom is onze samenwerking erg positief, mede ook door de transparante manier van werken maken we een mooie groei met elkaar door.” 20