Leon Verschoor (1971) Director Operations & Digital Leon helpt organisaties al meer dan 20 jaar met digitaliseren. Met zijn diepgaande kennis en voortdurende zoektocht naar verbeteringen stimuleert hij Royal Lemkes om het iedere dag een beetje beter te doen. “Het is een feestje om te werken in een prachtige sector met zulke mooie producten. Maar het meest trots moeten we zijn op al die mooie collega’s met wie we elke dag werken om de verwachting van onze klanten te overtreffen.” Jan Slingerland (1971) Manager Finance Jan is ruim 25 jaar werkzaam bij Royal Lemkes. Hij startte bij dochterbedrijf Edelman Green en is nu verantwoordelijk voor onze afdeling Finance. Met een sterk team draagt hij zorg voor accounting, controlling en quality & audits binnen Royal Lemkes. Zijn motto: “To know your future, you must know your past.” Huib Kranendonk (1982) Sales Director Huib werkt sinds 2015 in diverse functies binnen de commerciële organisatie van Royal Lemkes. Voor hij bij Royal Lemkes begon, was hij onder andere consultant voor diverse gerenommeerde retailers. De reden om over te stappen naar Royal Lemkes? “Allereerst de missie en waarden van Royal Lemkes. Daarnaast heeft de sierteelt me – als kleinzoon en schoonzoon van kwekers – altijd aangetrokken.” In zijn verantwoordelijkheid voor de klanten van Royal Lemkes werkt hij vanuit de principes transparantie en wederkerigheid. Alice van Veen (1971) Commercieel Manager Alice begon 22 jaar geleden als inkoper daghandel bij Koninklijk Tuinbouwbedrijf Lemkes. Door de jaren heen heeft ze diverse functies vervuld binnen de commerciële organisatie. Ze is nu verantwoordelijk voor inkoop, ASH (IKEA) en marketing & communicatie. Daarnaast volgt ze een MBA-opleiding en is ze bestuurslid bij Bloemenbureau Holland. Haar motto: “Never a dull moment. Het mooiste ligt nog voor ons.”