29

Onze droom On our way to In 2030 verkopen we alleen nog planten met een positieve impact op mens en milieu In 2030 verkopen we twee keer zoveel planten Onze duurzame droom voor 2030 is het leveren van ‘positive plants’. Daarvoor moeten we onze collega’s, leveranciers en klanten, maar ook ngo’s, de overheid, conculega’s en andere sectorgenoten, blijven inspireren en activeren. Dat doen we op meerdere manieren. Zo ontwikkelen we samen met klanten duurzaamheidsroadmaps. Ook organiseerden we de eerste Retail Sustainability Roundtable om met retailpartners IKEA, OBI, Kingfisher en Jumbo duurzaamheidsstrategieën uit te wisselen. We zetten ons in voor een kwalitatief en duurzaam verantwoord product en een dienstverlening die aansluit bij klantwensen, wetgeving en onze droom voor 2030. Dit borgen we in ons managementsysteem, in overeenstemming met onder meer de Florimark-certificering en NEN-ENISO 9001. We streven naar continue verbetering om toekomstbestendig te blijven.

30 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication