Ontwikkeling van onze internationaliseringsstrategie Plantify Partners Europe (PPE), een Europees netwerk van familiebedrijven die handelen in planten, wordt opgericht met Royal Lemkes en het Belgische Floréac als eerste Plantify Partners. We openen een logistieke hub in Engeland als onderdeel van onze internationaliseringsstrategie. Start ontwikkeling GS Next Ons ERP-systeem Green Sales wordt vervangen door GS Next, dat we zelf ontwikkelen in het lowcode-platform OutSystems. Zo kunnen we flexibel blijven inspelen op klantwensen. 2020 2020 2021 2023 Ontwikkeling van onze droom: ‘positive plants’ in 2030 In 2030 willen we twee keer zoveel planten verkopen, waarbij alle planten ‘positive plants’ zijn. Dit zijn planten met een positieve impact op mens en milieu. Toevoeging van kernwaarde We herijken onze bedrijfsstrategie, we bestendigen de koers en voegen de kernwaarde resultaatgerichtheid toe.