IDEEËN OM UZELF TE ONDERSCHEIDEN Verpakking: een extra plus... Niets maakt een betere indruk dan de presentatie van een product in een speciaal ontworpen verpakking. Het geeft geschenken meer impact en voegt waarde toe aan voorwerpen. Daarom bieden wij een keur van mogelijke geschenkdozen. Hiermee wordt het initiatief van Treedom gesteund en het bos dat we sinds 2019 samen met hen in Kenia planten. Op die manier zetten we ons in voor een duurzaam ecosysteem door koolstofvastlegging mogelijk te maken, tot biodiversiteit bij te dragen en de ontwikkeling van boslandbouwprojecten met een hoge sociale waarde te ondersteunen. En het is mogelijk om deze dozen een tweede leven te geven door ze te hergebruiken als houders voor visitekaartjes. En een derde leven door ze te recyclen. De wet van sets: een marketinginstrument... Hoe kunnen sets succesvol de sleutel vormen tot een nieuwe marketingstrategie? Beschouw de pen als een functioneel alledaags voorwerp. Stelt u zich de pen nu voor als een set van drie met verschillende en bij elkaar passende ontwerpen. Het is van een symbolisch voorwerp veranderd in een geschenk, een verzamelobject en een limited edition die mensen zeker niet willen missen. Het is een krachtig mechanisme dat onderzocht moet worden. Mix & Match: een manier om de grenzen van personalisering te verleggen... 1 op de 100.000... Het is geen waarschijnlijkheid, maar een mogelijkheid. De mogelijkheid om een unieke versie van uw merkmateriaal te ontwerpen door uw interesses, voorkeuren en identiteit te combineren. Wij bieden meer dan 100.000 verschillende kleurencombinaties aan. Houders, clips, knoppen, inkt... meng kleuren en maak uw eigen combinaties. 14/ 3 1 2 3 1 2 3
15 Online Touch Home