COMARKETING Wat is een betere manier om uw eigen merk te promoten dan met een groot merk? Dat is waar comarketing over gaat! Geschiedenis, expertise en reputatie... staan borg voor onze producten. Negen van de 10 mensen herkennen het merk BIC®. Co-marketing biedt een kans om uw naam te associëren met het merk BIC® en de sterke, tastbare, waargenomen waarde van BIC®-producten. Deze alliantie, die het voordeel biedt waarde te scheppen en een grote zichtbaarheid te verkrijgen, komt tot uiting in het delen van een gevoelsmatige en emotionele benadering. BIC®-producten zijn wereldwijd iconen geworden. Ze zijn geliefd, worden gebruikt in het dagelijks leven en zijn onderdeel van de populaire cultuur. Co-marketing opent voor u deuren om dit publiek te bereiken. Co-branding... Samenwerkingsverbanden... Kunstenaar Richard Orlinski en juweliersbedrijf Tournaire Met co-branding kan een merk of bedrijf een BIC® product aanpassen aan zijn eigen huisstijl om een nieuw, groter of ander publiek te bereiken door te profiteren van een krachtige imagotransfer. hebben hun krachten gebundeld met BIC® om een ultra-limited collectie van de BIC® 4 Colours®-pen te creëren, verkrijgbaar in drie versies: geel verguld brons, wit met palladium bedekt brons en roze verguld brons, met voor elke versie 999 exemplaren. Het luxe lederwarenbedrijf Pinel et Pinel heeft ook samengewerkt met BIC® om een versie van de BIC® Cristal® te produceren met een met leer beklede houder van Taurillon. 18/
19 Online Touch Home