INHOUD 04 / 06 / 10 / 12 / 18 / 19 / MVO Pionier in duurzame ontwikkeling MUSTHAVE BIC® Media Clic Origin PSYCHOLOGIE Krabbelen, de hersenen en creativiteit PORTRET BIC® 4 Colours® CO-MARKETING Personalisering en samenwerkingsverbanden DESIGN Een close-up van de BIC® Super Clip 22/ 26/ 28 / 34 / 36 / 39 / VERHAAL Van BIC® Cristal® naar Cristal® Re'New™ PRODUCTIE Productiegeheimen TREND De aansteker: een modeartikel NORMEN Kwaliteits- en veiligheidsnormen INNOVATIE De kracht van digitaal schrijven TUTORIAL De beginselen van pentekenen Meer informatie over de BIC® Boy De Franse cartoonist Raymond Savignac creëerde een personage met een bolvormig hoofd voor de campagne "Nouvelle Bille" in 1960. De BIC® Boy is nu een integraal onderdeel van het design van onze producten. Dit mannetje werd vervolgens naast de letters B, I en C geplaatst tegen een oranje achtergrond. Dit logo is ongewijzigd gebleven en de kleur oranje is de officiële kleur van BIC® geworden. We hebben vijf BIC® Boys verborgen in de pagina's van deze editie. x5 Kunt u ze vinden? 3/
4 Online Touch Home