Kerskaarten In 2019 hebben we voor het eerst echte Stevenshage kerstkaarten ontwikkeld. De tien luxe dubbele kaarten tonen allemaal verschillende asieldieren die bij ons zijn opgevangen, gefotografeerd door dierfotograaf Maud Velders. Het ontwerp van de kaarten is uitgevoerd door een vrijwilliger. De oplage van 5000 stuks per kaart is op de Open Asieldag van 2019 gelanceerd en als merchandise aangeboden, zowel via de balie als de speciaal hiervoor geopende webshop. De kaarten bleken zeer populair en het grootste deel van de voorraad was voor de kerst van 2019 verkocht. Daarnaast zijn er een aantal setjes met tien kerstkaarten aan de vrijwilligers uitgedeeld als bedankje tijdens het choco-moment in december. De overgebleven kerstkaarten zullen volgend jaar opnieuw aangeboden en aangevuld worden, doordat we bewust geen wensen met betrekking tot jaartallen op de kaarten hebben geplaatst. De nieuwe kerstkaarten van Dierentehuis Stevenshage zijn erg populair aan de balie, in de webshop en op markten. 38