BESTUUR Stevenshage gaat niet alleen over dieren. Wij willen ook een goede werkgever zijn voor de vaste medewerkers en de vele vrijwilligers die zich al vaak jarenlang met hart en ziel inzetten voor de dieren. Architect en dierenambulance Twee uitzonderingen op het digitaal vergaderen, met de nodige voorzorgsmaatregelen, zijn in het najaar gemaakt voor het gesprek met de architect over het plan voor de nieuwe hondenkennel in oktober en een extra bijeenkomst van het bestuur voor een toekomstvisie. De aanleiding daarvoor was de positie van de Dierenambulance & Vogelasiel Regio Leiden ten opzichte van Stevenshage. Enerzijds werken we nauw samen met de dierenambulance, anderzijds hebben we ook een grote organisatorische afstand vanwege het verschil in zorg voor huisdieren door Stevenshage en wilde dieren door het Vogelasiel. Het bijzondere daarbij is dat de Dierenambulance en het Vogelasiel één stichting zijn. Samenstelling bestuur Het bestuur is sinds begin 2019 stabiel op sterkte en de taken zijn verdeeld. Tabel 17 | Samenstelling bestuur Stichting Dierentehuizen Leiden en Omstreken (SDLO) eind 2020. Naam Functie Lizette Ploos van Amstel - Lange Voorzitter Simon Vermeij Greetje van Gruting - Wijnhold Suzan Commandeur Hans Varkevisser Cindy van de Ven Penningmeester Secretaris Algemeen bestuurslid Aandachtsgebied Leiding bestuur, samenwerkingen Financieel beleid, boekhouding, begroting Administratie, correspondentie, gemeenten PR, website, fondsenwerving Personeelszaken, scholing Privacy/AVG, juridische zaken 22