Online yoga voor de asieldieren Op een zondagmorgen in augustus rolden tien dierenliefhebbers hun yogamat uit…voor de computer! Waar we een jaar eerder nog een plein vol stretchende dieren- en yogaliefhebbers hadden, bleek een fysiek evenement in 2020 niet haalbaar. Via haar online yogastudio leidde yogadocente Aurora de groep langs downward facing dogs en baby cobra’s, met op de achtergrond (en soms op de voorgrond) een tevreden snurkende en soms actief mee-strekkende Rufus, de witte asielkat die Aurora ooit uit Stevenshage adopteerde. De volledige opbrengst van de online les bedroeg 172 euro, die Aurora geheel doneerde aan het asiel. De opname van de yogales is voor een kleine donatie verkrijgbaar in onze webshop, voor iedereen die de les op een later moment wil volgen. Open Asielweek Online In plaats van onze jaarlijkse Open Asieldag organiseerden we in oktober een hele Open Asielweek Online met tal van activiteiten. De week was er voornamelijk op gericht om het algemene publiek en onze trouwe volgers wat meer te laten zien van het asiel. Op het programma stond een live sessie honden uitlaten op het hondenbos, een virtuele rondleiding door het asiel en video’s met knutselideeën voor de hond, kat of vogel, een spelletje boter-kaas-en-eieren tegen een kat en een demonstratie van een hondentraining. Daarnaast was er de Online Bake Sale, die met meer dan 50 bestellingen een doorslaand succes was en een bedrag van 662 euro opleverde! Hetzelfde geldt voor de Online Loterij: er werden bijna 100 loten verkocht die samen goed waren voor 645 euro. Samen met extra donaties en kerstkaarten die in de webshop meebesteld werden, leverde de Open Asielweek Online maar liefst 1590 euro op! We zijn alle kopers, donateurs, bakkers, videomakers en iedereen die aan deze succesvolle week een bijdrage leverde hiervoor zeer dankbaar! 26