10.5 Landelijke media Veronica Magazine Begin december krijgen we een mail van de Veronicagids redactie. Of we vrijwilligers hebben die altijd tijdens de feestdagen komen helpen. En dan het liefst mannelijke, voor de balans in het stuk. Al jarenlang vaste vrijwilliger Jeroen gaf een heel leuk interview en asielhond Kay deed zijn beste imitatie van een wolf. Heel leuk om op die manier aandacht te krijgen voor het asiel(vrijwilligers)werk dat immers 365 dagen per jaar doorgaat! 10.6 Bijeenkomsten en evenementen In 2020 hebben we geen rondleidingen gegeven in verband met de corona maatregelen. Hoewel we merkten dat alle rust prettig was voor de asieldieren was, is het ook goed en nuttig om mensen kennis te laten maken met het dierenasiel. We hopen daarom in 2021 weer af en toe een rustige rondleiding te kunnen aanbieden voor geĂ¯nteresseerden. In plaats van onze Open Asieldag hielden we in 2020 een Online Open Asielweek van 4 tot 10 oktober, waarover u eerder in dit Jaarverslag al kon lezen. Er hebben in 2020 geen markten en fysieke evenementen plaatsgevonden. Trouwe vrijwilliger Jeroen vertelt over zijn werk bij het asiel in Veronica Magazine.