Open Asieldag In 2022 konden we na twee jaar zonder fysieke evenementen eindelijk weer bezoekers verwelkomen op onze jaarlijkse Open Asieldag! Op zaterdag 1 oktober wisten vele mensen het asielterrein weer te vinden om kennis te maken met de asieldieren en om achter de schermen van het asiel te kijken. In hoofdstuk 10.4 vindt u meer informatie over onze Open Asieldag 2022. Alle activiteiten van deze dag brachten bij elkaar ruim €8000 op voor de asieldieren – een record! Online loterij In het kader van Dierendag organiseerden we een loterij waarbij mensen kans maakten op een weekend of midweek in een strandhuisje van Beachhouse Key West aan het Katwijkse strand, een professionele fotoshoot van hun kat door dierfotograaf Maud Velders, een striptekening van hun dier door Maarten Wolterink en een half uur exclusief in het hondenbos voor hun hond, inclusief snackpakket van Carnibest. De prijzen werden door onze sponsors beschikbaar gesteld. Loten waren uitsluitend via onze webshop te koop. Dit werd een groot succes en met een opbrengst van maar liefst €2000 werden vooral de asieldieren de grote winnaars van deze loterij. Links: Laura Dijkman van Trimsalon KonijnWijs en De Katten Troon beantwoordde vragen over vachtonderhoud bij konijnen en katten. Rechts: Leids cartoontekenaar Maarten Wolterink maakte unieke cartoons van dieren van bezoekers, met opbrengst voor de asieldieren. 26