28

In 2017 zijn er 36 klachten (in 2016: 27) op deze manier in behandeling genomen door de leidinggevenden. Deze klachten betroffen alle onvrede over de pvp. Geen van deze 36 klachten zijn doorgegaan naar de klachtencommissie. De klachten zijn door de leidinggevenden in overleg met de cliënt afgehandeld. Het aantal door de leidinggevenden behandelde klachten gaat in 2017 naar het niveau van 2015 (41) Omschrijving 2016 Ontevreden over de pvp: bejegening Ontevreden over de pvp: acties Ontevreden over de pvp: bereikbaarheid Totaal 5 19 3 27 2017 3 32 1 36 Soort interventie 2016 Leidinggevende heeft contact met pvp Leidinggevende heeft geen contact met pvp Totaal 13 14 27 2017 21 15 36 Resultaat 2016 Klacht deels/anders opgelost Klacht ingetrokken Klacht niet opgelost Klacht opgelost Vraag beantwoord Nog niet bekend Totaal 2 1 1 22 1 2017 5 2 2 25 0 2 27 36 28

29 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication