10

Plan van aanpak Samen met de klant stellen we een MSA op (ook wel Master Service Agreement). Hierin worden de Support Services gedefinieerd met betrekking tot de omgeving die we ter beschikking stellen. De MSA beschrijft de werkprocessen op operationeel en tactisch niveau. • Opbouw dienstverlening; • • Scope; • • Probleem-, Change- en Escalatiemanagement ; Gedefinieerde Service Levels; Monitoring en Reporting; • Firmware-upgrades; • Overige dienstverlening. Het transitietraject Het overgangstraject volgt een aantal processtappen die allemaal in nauwkeurig overleg worden ingepland. Eerst zal er een veilige verbinding tot stand worden gebracht. Daarna kunt u aan de slag in de testomgeving die we voor u klaarzetten. Voor de testomgeving in de Cloud gebruiken we een replicatie, kopie of back-up van uw huidige omgeving. Pas als we er zeker van zijn dat de gehele omgeving en alle bijbehorende processen zorgvuldig zijn getest, migreren we de complete omgeving. Dit transitietraject zorgt ervoor dat er nagenoeg geen geplande downtime nodig is voor uw organisatie. Ontzorging in de PowerCloud Kies ook in de Tectrade Cloud voor ontzorging naar wens met Tectrade’s Managed Services voor Power. Verderop in deze brochure kunt u meer lezen over onze managed services. MANAGED SERVICES POWER Monitoring Software Voor de PowerCloud maakt Tectrade standaard gebruik van een monitoring oplossing van HelpSystems: Halcyon. HelpSystems is een businesspartner van zowel Tectrade als IBM. Deze standaard monitoringsoftware is uiteraard te upgraden naar een hoger level. 10

11 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication