14

Managed Services Het is voor bedrijven vaak onmogelijk om van alle ontwikkelingen en applicaties op de hoogte te blijven. Tectrade’s Managed Services kunnen de oplossing bieden. Onze specialisten hebben jarenlange kennis van en ervaring met IBM-omgevingen. Tal van nationale en internationale klanten maken gebruik van deze kennis bij complexe design-, implementatie- en migratieprojecten. Daarnaast groeit de vraag naar onze educatie- en supportdiensten. Volledige ontzorging met Managed Power Aan organisaties die op zoek zijn naar volledige ondersteuning en ontzorging op het gebied van IBM i, bieden wij de zogeheten Managed Services voor Power-diensten aan. Net als bij al onze managed services kunt u ook bij Managed Power zelf bepalen welke onderdelen u als managed service wilt afnemen, tegen welk servicelevel. Zo kunt u kiezen voor: ✓ Een vast of onbeperkt aantal servicetickets; ✓ Monitoringsoftware; ✓ Een dagelijkse systeemcontrole; ✓ Beheer van de back-up; ✓ 24/7 of 8 tot 5 assistentie (of een mix hiervan); ✓ Een jaarlijkse redundantietest en/of uitwijktest. Ongeacht waar u voor kiest krijgt u standaard: ✓ Een management-dashboard met KPI-conclusies en aanbevelingen voor uw omgeving; ✓ Een vast aanspreekpunt dat de voortgang bewaakt bij updates, troubleshooting en eventuele calamiteiten; ✓ Voorspelbare IT-uitgaven door een vast maandbedrag; ✓ Toegang tot de kennis en ervaring van onze betrokken specialisten die uw omgeving kennen en met u meedenken. 14

15 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication