3

FAQ Bestellen en retourneren: Bestellen vanuit de catalogus Ondanks de zorg die aan deze catalogus besteed is, kan het zijn dat de getoonde kleuren in deze brochure en op onze website afwijken van de werkelijke kleuren. Zowel het drukproces, de kleurinstellingen van uw beeldscherm als ook de weersomstandigheden en lichtinval tijdens het maken van de foto kunnen zorgen voor een afwijking in kleur. Bepaal uw keuze daarom altijd aan de hand van de monsters in onze showtuinen en niet van een kleurenfoto uit de catalogus of van onze website. Wat zijn de levertijden? De meeste standaard producten kunnen wij uit voorraad leveren. Artikelen die besteld moeten worden hebben doorgaans een levertijd van 5 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de voorraad bij de fabrikant. Dit kan per product verschillen. Informeer hier gerust naar. Hoeveel moet ik bestellen? Hou rekening met zaag- en knipverlies! Wij kunnen met u mee denken en helpen met uitrekenen van de benodigde hoeveelheden. Inmeten doen wij niet. Wij zijn dan ook niet aansprakelijk voor te veel of te weinig bestelde materialen. Kan ik overgebleven materialen retourneren? Materialen die over zijn kunnen op vertoon van de aankoopbon binnen 2 weken worden geretourneerd. Van de retour gebrachte materialen ontvangt u 80% van het aankoopbedrag terug in verband met retour- en handelingskosten. De materialen kunnen enkel retour mits deze schoon, onbeschadigd en als nieuw verkoopbaar zijn. Als wij de materialen (of lege statiegeldpallets) bij u op moeten halen, zijn wij genoodzaakt om de transportkosten in rekening te brengen. Speciaal voor u bestelde materialen, B-keus aanbiedingen, GeoCeramica en gecoate bestrating kunnen nooit geretourneerd worden. Dit in verband met kleurverschillen in verschillende batches en krasgevoeligheid. Garantie: Heb ik garantie op mijn aankoop? Op al onze producten krijgt u de fabrieksgarantie op fabricagefouten, overmatige slijtage en onvolkomenheden die zouden kunnen optreden bij normaal gebruik van het materiaal. Het is raadzaam om bij bestrating de labels van de pakketten te bewaren in verband met productiedata en -nummers voor garantie. Bij een reclamatie zal de fabrikant hier om vragen. Meldt uw klacht zo spoedig mogelijk na het constateren van het gebrek. Schade door oneigenlijk gebruik, door gebruik van verkeerde reinigings- of onderhoudsmiddelen, alsmede een foutieve verwerking is uitgesloten. Kalkuitbloei (witte waas) is inherent aan betonproducten en zal niet gezien worden als gebrek of reden tot reclamatie. Levering en betaling: Wat kost het thuisbezorgen? Voor orders boven de € 1.000,00 en binnen 25 km van één van onze vestigingen is het transport gratis. Voor orders onder de € 1.000,00 en/of buiten 25 km van één van onze vestigingen worden vooraf in overleg met u de transportkosten berekend. Indien wij voor het afleveren van de materialen in of door een zero-emissiezone moeten rijden, worden de kosten van een vergunning hiervoor (ca. € 25,00) aan u doorberekend. Wanneer wordt mijn bestelling thuisbezorgd? In overleg is een doordeweekse bezorgdag af te spreken. Voor een tijd of dagdeel kunnen wij een voorkeur voor u noteren, maar echter niet garanderen. U kunt ons wel een werkdag voor levering bellen om te informeren naar een indicatie van het aflevermoment. Hoe wordt mijn bestelling thuisbezorgd? Uw bestelling wordt met een kraan naast de vrachtauto gelost, zover als de kraan kan reiken. De losplaats moet via de verharde weg met een vrachtauto bereikbaar zijn en is ter beoordeling van de chauffeur. Onze chauffeurs hebben geen palletwagen of kooiaap bij zich. Hoe wordt mijn bestelling verpakt? De materialen worden doorgaans op ingesealde pallets geleverd. Indien dit statiegeldpallets zijn, worden deze apart op de factuur berekend. Het berekende statiegeld krijgt u uiteraard volledig retour als u de pallets zelf terug brengt. Op Big-Bags zit geen statiegeld. Moet ik mijn aankoop na levering controleren? Controleer uw aankopen altijd voordat u ze gaat verwerken op juistheid, beschadiging en breuk! Materialen die eenmaal zijn verwerkt, zijn als zodanig geaccepteerd en kunnen achteraf nooit een reden tot klacht zijn. Herstraatkosten worden om die reden dan ook niet vergoed. Hoe gaat de betaling? Alle leveringen dienen uiterlijk bij aflevering per pin of contant betaald te worden. Onze chauffeurs zijn uitgerust met een mobiel pinapparaat. Ook kunt u uiteraard vooraf in onze winkels (aan)betalen of het orderbedrag vooraf per bank aan ons overmaken. Heeft u nog meer informatie? Jazeker wel! Onze verkoopadviseurs hebben reeds lange ervaring op het gebied van bestrating en tuinmaterialen. Voor zowel algemene als specifieke vragen kunt u altijd bij hen terecht voor het juiste antwoord op uw vraag. Ook kunnen zij u adviseren en aan de hand van uw wensen u begeleiden naar de bestrating die voor u het meest geschikt is. Voor de juiste verwerking en het mooiste resultaat verwijzen wij u graag naar pagina 50 van deze catalogus. Hier vindt u veel tips en informatie over de voorbereiding, de aanleg en het onderhoud van de door u gekozen bestrating. Catalogus Tegelhandel Boer 2025 De basis voor elke tuin! www.tegelhandelboer.nl

4 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication