contact

Wilt uw school meedoen aan het vervolgproject Gezonde Werkdruk?! Daar word je beter van ? Maak dan nu uw interesse kenbaar! In de loop van 2018 start een vervolg op het project Gezonde Werkdruk?! Daar word je beter van. Scholen waar sprake is van een (aantoonbare) hoge werkdruk kunnen hier aan deelnemen. De hoge werkdruk kan bijvoorbeeld blijken uit de Quickscan van de Arbomeester, een medewerkerstevredenheidsonderzoek, een verzuim van 8% of hoger en/of een meldingsfrequentie van minimaal 1,3 in de laatste twee jaar. Heeft u interesse in deelname aan het vervolgproject? Vraag dan voor 1 mei 2018 een vrijblijvend adviesgesprek aan met een van onze adviseurs. Dit kan online: ga naar de agenda op www.vervangingsfonds.nl of gebruik bijgaande QR-code en vul het formulier bij ‘adviesgesprek’ in. Na ontvangst van uw gegevens neemt een van onze adviseurs contact met u op. Samen meer bereiken! Marktplaats ‘Grip op werkdruk’ op 27 maart Wij geloven dat we samen meer kunnen bereiken in de aanpak van werkdruk. Daarom werken we intensief samen met scholen (u leest er alles over in dit magazine) en met andere partijen. Zo organiseren we samen met Arbeidsmarktplatform PO op 27 maart 2018 de marktplaats ‘Grip op werkdruk’ in Amersfoort. U komt toch ook? De marktplaats is interessant voor o.a. schoolleiders, HRM’ers en beleidsmedewerkers in het primair onderwijs, die meer zicht willen krijgen op verschillende methodes en invalshoeken in de aanpak van werkdruk. De rol van de schoolleider, omgaan met druk van buiten (ouders), de administratieve lasten, de jaarplanning, sociale steun en klassenmanagement zijn thema’s van de workshops. U doet inspiratie op en krijgt handvatten om in de eigen school mee verder te gaan. En u heeft tijd om ervaringen met collega’s uit te wisselen. De marktplaats vindt plaats van 13 tot 17 uur. Deelname is kosteloos. Meer informatie en aanmelden via www.arbeidsmarktplatformpo.nl. Let op: vol = vol. www.vervangingsfonds.nl

33 Online Touch contact Home


You need flash player to view this online publication