40

MIJN ERVARING MET DE VERVOERSSERVICE VAN SWO Vanwege een staaroperatie aan beide ogen moest ik naar de oogkliniek in Zeist. Na het eerste onderzoek en na de twee operaties mocht ik niet zelf naar huis rijden. Ik moest dus vervoer regelen. In het huisorgaan van de SWO las ik dat de SWO een vervoersregeling heeft. Dit leek mij een goede oplossing voor mijn tijdelijke vervoersprobleem. Na een telefoontje met de coördinator de heer Geert Forsten en met de contactpersoon de heer Wim Meijer, was een en ander zeer snel geregeld. De heer Jan van Lambalgen belde mij op met de mededeling dat hij mij naar de oogkliniek kon brengen en halen. 38 Het onderzoek en de twee operaties namen per keer ruim anderhalf uur in beslag. Jan vond het niet nodig om in de tussentijd weer naar Scherpenzeel te gaan maar bleef gewoon in de kliniek wachten. Gelukkig werd hij daar goed voorzien van koffie of thee en een krant of tijdschriften. Als ik klaar was vroeg Jan iedere keer hoe het gegaan was en hoe het met mij ging. Ik wil Jan bedanken voor de gezellige ritten naar en van Zeist. De SWO wil ik bedanken voor het bieden van vervoersservice. Al met al was het voor mij een zeer positieve ervaring en ik kan iedereen aanraden om indien nodig van de door de SWO geboden vervoerservice gebruik te maken. Gijs Hilhorst - Oosthof 5 - Scherpenzeel SWO Nieuws - jaargang 38 - maart 2018 - nr. 1 9 9 VERSLAG

41 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication